{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Er den babyalam nødvendig? {{forumTopicSubject}}

Jeg søger lidt efter nogle med erfaringer, både der har brugt babyalam og dem der ikke har haft en..

Jeg har hele tiden haft den indstilling, at det var bestemt ikke nødvendig.. Jeg har arbejdet i en vuggestue, hvor man jó ikke bruger alamer, men tjekker til børnene istedet for og den indstilling kunne jeg godt lide, men nu er jeg alligevel itvivl om hvad jeg skal? s:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er den babyalam nødvendig?
  • #1   6. jan 2012 jeg ville absolut ikke kunne undværer min, da man som nybagt mor kan have brug for et hvil da man ikke altid får sin natte ro og der kan man altså ikke hører sit barn i barnevognen plus hvis værelset er langt væk og der er noget galt hører man det hurtigt i arlarmen ...

• #2   6. jan 2012 Jeg havde ikke en til Nena, men hun sov heller ikke udenfor (: Det ville hun simpelthen ikke uanset hvad s: jeg har aldrig manglet den til hende. Dog skal jeg have en til Mila, for det første fordi hun gerne skulle lære at sove ude, men også fordi det gør det hele lidt nemmere omkring aflevering a Nena osv når Mila bliver lidt ældre (:

• #5   6. jan 2012 Jeg bruger min meget. Hvis jeg lige skal have en middagslur mens han alligevel står ude og sover eller om aftenen, da hans værelse ligger langt fra stuen.

• #6   6. jan 2012 Eller hvis man lige vil gøre rent, så hører jeg nemlig musik.

• *Maj* .
    *Maj* . Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 90
    #8   6. jan 2012 Havde ingen baby alarm til min første, og manglede den heller ikke:O) Fik en alarm da jeg ventede nr. 2, og havde ikke planer om at bruge den, men måtte overgive mig da hun var 2 dage gammel, for kunne simpelthen ikke høre hende når hun vågnede, som jeg kunne med min søn. Men jeg blev ikke mere rolig af den, for jeg reagerede på alle dens lyde, fx. når dynen bevægede sig osv, lyde som jeg jo ikke havde registreret med min søn. Så jeg sad og hoppede hvergang jeg hørte noget i alarmen;o) Møg irriterende;D Dog vil jeg ikke afvise at den kommer frem igen, især når den lille skal ud og sove..

• #9   6. jan 2012 Jeg ville være rimelig meget fortabt uden.

Så skulle jeg enten gå ud på altanen hver femte minut, eller ned foran ogpangne, for at se til ham??
    Så er det jo udelukket at jeg får foretaget mig noget, i de kostbare minutter hvor han sover.

og selvom jeg har en lille lejlighed, kan jeg ikke høre at han brokker sig inde i soveværelset hvis døren er lukket, og jeg går jo ikke i seng når han går i seng.

Nej, en babyalarm er IMO uundværlig.

• #12   6. jan 2012 vi brugte den ikk da vi boede i lejlighed - da døren altid var åben..

men nu da vi bor i hus så kan vi ikk høre dem når de vågner nede i soveværelset før de virkelig er kede af det og det synes jeg ikk om.. de skal hentes når de vågner og ingen skal blive ulykkelige..

de sover desværre ikk ude smiley

men feks på søndag skal vi til stor fest og der skal vi have den med så de kan sove i barnevognen og vi kan høre dem med det samme smiley

• #14   6. jan 2012 Jeg ville ik ku undvære min... Når min datter sover i barnevognen står hun på den andn side af gårdspladsen så kan ikke høre hende, og jeg støvsuger og gør rent når hun sover så ville der ik blive lavet meget hvis jeg skulle rende ovr til hende hele tiden
    om natten er hendes værelse lige op til vores ,men når vi så sidder i stuen kan vi så ikke høre hende hvis det er hun siger noget smiley

• #15   6. jan 2012 Jeg overvejede også meget kraftigt om det var nødvendigt, men da mine svigerforældre ville give os en i barselsgave takkede vi ja. Og nu kan jeg slet ikke undvære den.

Clara ligger i den anden ende af huset i forhold til stuen, så hvis hun ligger og sover derinde og jeg ser tv kan jeg slet ikke høre når hun vågner med mindre jeg har alarmen på. Så hører jeg hende først når hun ermeget ked, og det er sgu synd. Nu hører jeg hende når hun ligger og pludrer istedet, så jeg kommer ind til en storsmilende pige istedet.

• #17   7. jan 2012 Tak for jeres meninger og erfaringer (:

• #18   7. jan 2012 vi har to hold .. et hold der står ude og et på værelset .. Han har værelse oven på og stue neden under .. Jeg kan bestemt og helt klart IKKE undvære mine .. langt fra .. er så glade for dem .. smiley

• #19   7. jan 2012 Vi har ikke haft babyalarm og har på intet tidspunkt manglet det. Men nu her med nummer to så tror jeg vi anskaffer os en for nu er der liiige en krudtugle at holde øje med også smiley

Men ja, nu må vi se, prøver at se om vi kan klare os uden da jeg synes de er rigtig dyre smiley

• #20   7. jan 2012 Vi havde en men brugte den ikke. Og Mikkel sov udenfor også. Det der skulle gøre at jeg ville have en nu er at bebs værelse ikke kommer til at være lige ved siden af mere

Kommentér på:
Er den babyalam nødvendig?

Annonce