{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.156 visninger | Oprettet:

Puslepude-betræk {{forumTopicSubject}}

Er sq lige lidt skuffet nu...

Har været nede i babysam for lidt siden og købe et nyt betræk til puslepuden. Gav 149 for det. Det er fra Fairytale og er det med striberne og hunden på.

Da jeg så skulle sætte det på min pude, som jeg havde undersøgt passede i str, gik lynlåsen i stykker på betrækket. Helt ærlig, jeg har lige købt det. Men jeg må jo bare ned og bytte det til et andet.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Puslepude-betræk
  • #1   2. okt 2008 har du den originale fairytalepuslepude ???
    jeg gjorde nemlig det sammen ( bortset fra at lynlåsen holdt ) jeg havde en alm. puslepude og troede at betrækket kunne bruges , men det kan det ikke det er til en speciel puslepude fra fairytale - det står der bare ingen steder !!!!

• #2   2. okt 2008 Jamen manden i Baby sam sagde at den havde standart mål..... de der 65 x 50 som puslepuden fra a-z også har....

Han sagde at den kunne bruges til alle puder med standartmål.
    HVor er det træls..

• #3   2. okt 2008 ja til mig sagde de i babysam ( !!!) at det var en speciel fairytale puslepude.... hmmm god basis viden de har om deres ting - hva`

• #4   2. okt 2008 Du glade altså..... normalt handler jeg helst ikke i babysam....af samme årsag. Og at ham her i byen ofte er så skidesur. Men orkede bare ikke lige at køre helt til åbenrå efter det.

• #5   2. okt 2008 Det lyder bare træls! Jeg købte sengeranden som matcher - båndene kunne ikke engang holde til at blive bundet til sengen! Tror du lige, at jeg blev skuffet? smiley godt, at min mor er ferm med en symaskine smiley skal køre ret langt hvis jeg skulle klage smiley

Kommentér på:
Puslepude-betræk

Annonce