{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Regntøj og futter {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. Jeg er virkelig i et dilemma..

Min datter starter i dagpleje 1 august og jeg er på udkig efter regntøj til hende..

Jeg har tænkt på en regndragt, eller hvad er jeres erfaring??

Hun går ikke endnu, så vil ikke give hende sko eller støvler på, så har kigget på nogle regnfutter.. Kender i dem og hva er jeres erfaring??

Også det sværeste hvilket mærke??
Har kigget på calavi, men deres vandsøjle tryk er kun på 3000. Vil gerne have det er højere. (så har kigget på mikkel-line osse)

Jeg er IKKE til det regntøj fra tøj og sko, føtex osv osv.. Har meget dårlige erfaringer med det.. så vil jeg hellere batale et par 100kr mere for (i mine øjne ordentligt regntøj)

Min datter er 9 måneder når hun skal starte.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Regntøj og futter
  • #2   29. jun 2011 Min datter var 10 mdr. da hun startede i dagpleje. Jeg købte et todelt regnsæt fra celavi og futter til. Det fungerede super! Har aldrig haft problemer med det.
    Synes bedst om todelt. Jeg gav tit Simone regnbukserne på, hvis græsset var lidt fugtigt om formiddagen, men ellers godt vejr.

• #3   29. jun 2011 Ville klart tage todelt.. Vi har bedste erfaring med det her hjemme. Fx hvis det har regnet og sand græs eller andet er fugtigt, men vejret ellers fint er det trist at have en heldragt på:) eller skulle side i klap/ barnevognen:)

• #4   29. jun 2011 Gustav har regntøj fra Celavi, med regnfutter til og det fungerer rigtig fint.

Nu hvor vejret er bedre får han sine sko på, med regnbukser, og det fungerer bare. Regntøjet fra Celavi har vi ikke haft problemer med.
    Det er rigtig lækker kvalitet.

Kommentér på:
Regntøj og futter

Annonce