{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barnevogn???
  • #2   18. apr 2011 Jeg købte den i uge 8 og tog chancen, men den var også brugt og jeg fik et super tilbud på den.

Da min datter så blev født forelsket jeg mig i en Oddervogn men synes ikke jeg havde pengene til den.
    Efter lidt tid besluttet jeg mig for at spare sammen til den, og da min datter var 6½ mdr. havde jeg pengene til den og købte en Odder Zip på letvægtstel og med punkterfri dæk.
    Min første barnevogn er bare kommet ned i dagplejen nu og så bruger hun den dernede, så jeg har ikke fortrudt.

• #4   18. apr 2011 Dejligt at høre lidt forskellige meninger.. smiley
    Vi har kigget i blade og lidt i butikkerne og ved nogenlunde hvad vi vil have dog er vi ikke sikre.. smiley så det er godt vi stadig har masser af tid..
    Har dog hørt at der er 12 ugers levering på odder.. smiley så var nysgerrig hvornår folk havde købt smiley

• #6   18. apr 2011 Super Camilla.. Så må jeg kigge og overveje til efter MD og så kan vi bestille den der smiley må hellere lige spørge i butikken også..
    Men ja vi hælder stadig mellem Odder og Emmaljunga.. men mest Odder smiley

• #7   18. apr 2011 Jeg har jo en Odder og en Emmaljunga. og begge er nogle dejlige vogne. Nu hvor jeg har haft begge et stykke tid, så ville jeg vælge en Odder næste gang også smiley den er bare så super fed i design, den køre bare godt og alt det der.
    Emmaljunga er også en dejlig vogn men mange har haft problemer med deres, jeg har dog aldrig men ved bare mange klager.

• #9   18. apr 2011 Elsker Emmaljunga i design og lidt pris men Odder har sååå mange fordele også.. det eneste minus ved Odder er lidt prisen for os.. Men ja det kan vel opveje det dårlige hos Emmaljunga smiley hvis i forstår..

Er heller ikke i tvivl om hvilken Odder jeg skal have smiley

• #12   19. apr 2011 Tror jeg vil begynde at kigge og blive enig om hvilken vi skal have så, og så snakke med dem i butikken.. så kan vi bestille den efter MD.. smiley

• #14   20. apr 2011 Okay meget rart at vide smiley troede faktisk man skulle betale det hele men det er en god ting at vide på forhånd smiley

Kommentér på:
Barnevogn???

Annonce