{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
388 visninger | Oprettet:

FRA TRAMME/JUNIOR {{forumTopicSubject}}

Hov...det blev vist skrevet med stort:-P

Nåh, men hvornår kan man anvende en Junior seng til et barn?

Min søn er lige blevet 2 år og han er alt for stor til hans tramme-seng og han brokker sig over pladsen, så derfor har vi fået os en Junior seng til ham, som vi vil bruge, men er det egentlig for tidligt?

Det er et alm koldskum-madras vi ligger i?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.
  • Hænge lamper op 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FRA TRAMME/JUNIOR
  • #1   24. aug 2008 min datter var 1 1/2 år da hun flyttede over i juniorseng

• #3   24. aug 2008 ja min datter er 2 nu og jeg går bare og venter på tilladelse fra boligselskabet til at rive klædeskabet ned så hendes seng kan stå der..
    så det er jo helt op til barnet og hvad du føler

• #4   24. aug 2008 min datter var knap 1½ år, grunden til hun fik en junior seng var fordi hun hoppede over træmmesengen, og var bange for hun landede forkert. men hvis der ikke er kant på skal i være opmærksom på han /hun ikke falder ud... men de siger godt nok sengen er fra 3 år og op efter, men her hjemme går det nu meget godt. (tja.. så skal det nogen gange problemer med de vil blive i sengen) vi havde problemer i starten med hun fik sengen... hun hoppede ud og ville ikke sove, så jeg var ved hende til hun sov. det er først her i ferien vi har fået lært hende og sove i den uden os.. men det går godt er glad for vi allerede fik juniorsengen

• #5   24. aug 2008 karina er du slet ikke bange for de falder ned? hvis du siger de har gjort det i 1 år så var de 1-2år turer godt nok ikk ligge min datter på 2år i en køjeseng og slet ikke øverst.

Kommentér på:
FRA TRAMME/JUNIOR

Annonce