{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vugge ??
  • #1   22. jan 2011 Følger lige med her smiley

• #2   22. jan 2011 vi har en på hjul og det er virkelig dejligt, så kan vi bare køre ham fra rum til rum og så behøver han ikke altid at komme op..

• #3   22. jan 2011 Hvis jeg skulle have haft en vugge skulle det have været sådan en der står på gulvet. F.eks. http://www.lillelund.eu/?p=196
    ... Men vi har valgt bare at starte med tremmesengen så den bare får himmel på og uden den ene side så den står ved siden af min seng så baby nærmest ligger i min seng...
    Ligesom her: (link fjernet)
    bare større når det er tremmeseng jo smiley

• #4   22. jan 2011 mia, det var smart..
    mona, vi har også en vugge som står på gulvet med hjul. har lige fundet den frem i kælderen så den kan blive gjort i pæn stand, men så var det jeg kom til at tænke på, der er de der hænger og tænkte om det var en lige så god vugge som de stående

• #5   22. jan 2011 Personligt ville jeg ikke lægge min gruldklump inoget der skulle hænge i en krog i loftet...

• #6   22. jan 2011 når vi engang får en baby ud i vores armen, skal vi låne en vugge af svigermor, den står på gulvet.. det er sådan en mange i kærestens familie har brugt, og med fin himmel osv.. Jeg syntes det er mere praktisk man kan flytte den rundt, i stedet for den der hænger..

• #7   22. jan 2011 jeg er også selv mere til dem som står på gulvet, men de er jo smarte dem som kan hænge, vores er også en familievugge, jeg har selv ligget i den, samt mine unger, mine brødres unger og ja nu skal mit barnebarn også ligge i den. vi har så sat sølvskilte på med navn og fødselsdato smiley
    så nu er det jo så hva min datter vil ha GGnu hun sidder og følger med, kan hun så også se hva i andre har af mening

• #8   22. jan 2011 Jeg sys det med vuggen ved sengen var smart smiley
    Men dem der hænger er vildt fede men manden siger også at han aldrig ville drømme om at putte vores søn i sådan en smiley
    Så den vugge mor (kommende mormor til en dreng J) har stående er helt klart den bedste mulighed , plus det er en familie vugge så vi kunne simpelthen ik drømme om andet smiley ti hi

• #9   22. jan 2011 jeg foretrækker en af dem der står på gulvet og hvor vuggefuntionen kan "slås" til og fra ( altså ikke med gænger under ligesom den der hedder minna fra babysam der hele tiden vugger) - lidt svrt at formulere håber du forstår meningen smiley

• #10   22. jan 2011 hihi jo forstår.. har lige været nede igen og tjekke vuggen og argggg og en masse &%¤%¤"#¤/&%( siger jeg bare, mangler skruerne til den, så det håber jeg virklig vi kan finde et sted.

• Pia J
    Pia J Tilmeldt:
    mar 2011

Følger: 1 Svar: 5
    #11   14. mar 2011 Hejsa

Jeg har brugt denne http://www.kidsnbaby.dk/boernemoebler/leander/vugge
    Men bare på stativet ;o))))

Kommentér på:
vugge ??

Annonce