{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
474 visninger | Oprettet:

Emmaljunga klapvogn {{forumTopicSubject}}

Hej, nogen fulgte måske med i min tråd den anden dag om tvillingeklapvogne..

Nu spørger jeg så, om der er nogen der ved om man kan klikke bøjlen foran af og på???

Jeg har selv en i single udgave (Cerox) men der har jeg ikke fundet ud af om man kan tage den af.

Kan nemlig se nogen sælger med bøjle og nogen gør ikke. Nogen skriver man kan klikke den af og nogen skriver man måske kan købe dem løst???

Nogen der ved noget om det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Emmaljunga klapvogn
  • #1   3. jul 2010 Hmmmm, det mener jeg su kan men det er vist ikke bare sådan noget man lige gør, mener at kunne huske at der skal bruges værktøj......

Vi kiggede nemlig også på sådan en tvillinge kombi men valgte en teutonia, den kan man nemt klikke den af og på og så er der et højere sidde mål, plus liggemål hvis jeg ikke husker helt forkert..... Vi har ihvertfald ikke fortrudt vores køb...

• #2   3. jul 2010 Nej har også kigget på teutonias men vil gerne have en brugt og synes de er lidt for dyre.... Jeg har i forvejen to klapvogne, single, men får jo brug for en ekstra når den lille kommer og de skal køres begge to på samme tid.
    Får jo nok ikk brugt den vildt meget men kan heller ikke undvære den, ellers ville jeg nok også som dig købe en der var lidt nemmere at bruge. Men du skal jo bruge din meget :o)

• #3   3. jul 2010 Ja det er helt korrekt, vores kommer godt i brug smiley

Ved ikke hvad de ligger til brugt . teutonia vogne -- der hr været en til salg herinde mener jeg....

Kommentér på:
Emmaljunga klapvogn

Annonce