Erfaringer med tvillingeklapvogn?? {{forumTopicSubject}}
Jeg er beg. at spekulere på hvordan jeg lige skal klare at komme rundt med mine små børn med alm klapvogn/barnevogn...
Min søn er 20 mdr når min datter kommer til verden. Det betyder jo at han stadig har brug for at blive kørt og brug for at sove til middag i et godt stykke tid endnu.
Har nogen af jer erfaring med de (billige) foldeklapvogne/paraplyklapvogne til tvilling??
Jeg vil helst ikke ud og købe en stor ny dyr klapvogn, da jeg i forvejen har en Emmaljunga og en paraply vogn, og ikke ved hvor meget jeg lige får brug for en tvilling.
Ved I om man kan sætte en lift i den tvilling paraply vogn evt??
Gode råd og gerne nogle mærker søges :o)
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
dec 2008
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Babyer: 2 Emner: 43 Svar: 416
Vi købte en Teutonia tvillinge klapvogn. Jeg valgte den fremfor Emmaljunga, da den er bredere i sædderne så ungerne også kan være der med fx flyverdragter på. Jeg synes også Emmaljungas seler sidder alt for højt til små børn. Vi har brugt vores meget og gør stadigvæk. Jeg var også i tvivl, om vi ville få den brugt, men jeg har bestemt ikke fortrudt købet. Det er en super lækker vogn, men drejehjul foran. Vi købte den fra en tysk hjemmeside, og sparede 1500 kr. Bøjlen kan nemt klikkes af, når du skal have liften med.
dec 2008
dec 2008
Ved I om man kan klikke bøjlen af på Emmaljunga? For jeg har set nogen med bøjle og nogen uden??
Har selv en Emmaljunga Cerox med bøjle og jeg kan ikke gennemskue at få bøjlen af den??
Og om der evt er plads til en lift i den? En barnevognslift.
En skrev Teutonia var bredere, men jeg synes de virker lidt dyrere de brugte end de andre..
Erfaringer med tvillingeklapvogn??