2.916 visninger
|
Oprettet:
Rygstol / bæresele {{forumTopicSubject}}
Kan nogen anbefale en god bæresele til at have på ryggen til et barn på 8+ kg.
Vi nyder at gå lange ture i naturen, men det er noget besværligt med barnevogn eller klapvogn, så jeg tænkte at sådan et arrangement kunne være smart
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 5 Svar: 2.554
jul 2008
de er dyre men SÅ lækre og smukke og jeg ville uden problemer stadig kunne bærer arthur på snart 4 år i den, den er så behagelig for bæreren og ikke usund for barnets ryg
(det skal lige siges jeg selv har mega skæv ryg så det skal virkelig sidde godt og aflaste ryggen før jeg overhovedet kan bærer)
jul 2008
fordi den er dårlig for barnets ryg og den er dårlig for bærerens ryg
baby björn siger at man kan bruge den fra barnet er 2 eller 4 uger mener jeg det er, der er barnets ryg da SLET SLET ikke stækr nok til at bære hele barnetsx vægt på rygsøjlen, og det gør de når de sidder i sådan en.
en mei tai må ikke bruges før tidligst når barnet er 4 mdr, og de andre varianter af slynger og vikler kan barnet ligge ned i så der ingen belastning er på rygsøjlen.
og når de så er så store at de kommer i fx en mei tai bliver de støttet helt ned til knæhaserne.
det svarer ca til at sidde i en lænestol og ikke kunne nå gulvet, hvor bæreselen svare til at sidde på en cykelsaddel og ikke kunne nå jorden.
jul 2008
jul 2008
er der med 100% sikkerhed nogen der bor i nærheden af dig der vil hjælpe dig og hvor du måske oven i købet kan få lov at prøve deres slynger inden du selv investerer
jul 2008
jun 2010
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 49
Hun er kun 7 mdr , 66 cm lang, 8500 gram og kan ikke sidde selv.
Jeg vil gerne have hende om på ryggen så jeg kan se hvor jeg sætter fødderne
jul 2008
jun 2010
jeg har lidt svært ved den hjemmeside.. hvor står der noget om priser ?
jun 2010
Rimelig dyrt, men hvis kvaliteten og komforten er i top, så betyder det ikke så meget
jul 2008
kleinsmekker er ydermere så populære så man ikke bare kan købe dem, du bliver nødt til at tilmelde dig nyhedsbrevet og når de så bliver sat til salg skal man sidde klar og trykke køb med det samme de bliver lagt på de er revet væk på 1 minut
jun 2010
Tager et kig på sneglehuset.. takker
jul 2008
Hvis du ikke pletter eller ødelægger den kan du oven i købet sælge for det samme eller nogle gange mere på trendsales når du ikke bruger den mere, hun laver kun nogle få af hver og de mest populære modeller bliver rene samlerobjekter
Rygstol / bæresele