{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.916 visninger | Oprettet:

Rygstol / bæresele {{forumTopicSubject}}

Kan nogen anbefale en god bæresele til at have på ryggen til et barn på 8+ kg.

Vi nyder at gå lange ture i naturen, men det er noget besværligt med barnevogn eller klapvogn, så jeg tænkte at sådan et arrangement kunne være smart

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning i parcelhushave og bortkørsel i 8270 Højbjerg 1.200 kr.
  • Hækkeklip 1.300 kr.
  • Handymand 790 kr.
  • Nedtagning af markise på altanen 1.100 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenet 800 kr.
  • Tage to lamper ned 205 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Rygstol / bæresele
  • #1   2. jun 2010 en mei tai eller en fastvikle, jeg er inderligt imod bærerseler, men ELSKER slynger

• #2   2. jun 2010 jeg har selv brugt mei tais fra www.kleinsmekker.dk
    de er dyre men SÅ lækre og smukke og jeg ville uden problemer stadig kunne bærer arthur på snart 4 år i den, den er så behagelig for bæreren og ikke usund for barnets ryg

(det skal lige siges jeg selv har mega skæv ryg så det skal virkelig sidde godt og aflaste ryggen før jeg overhovedet kan bærer)

• #4   2. jun 2010 louise
    fordi den er dårlig for barnets ryg og den er dårlig for bærerens ryg
    baby björn siger at man kan bruge den fra barnet er 2 eller 4 uger mener jeg det er, der er barnets ryg da SLET SLET ikke stækr nok til at bære hele barnetsx vægt på rygsøjlen, og det gør de når de sidder i sådan en.
    en mei tai må ikke bruges før tidligst når barnet er 4 mdr, og de andre varianter af slynger og vikler kan barnet ligge ned i så der ingen belastning er på rygsøjlen.
    og når de så er så store at de kommer i fx en mei tai bliver de støttet helt ned til knæhaserne.
    det svarer ca til at sidde i en lænestol og ikke kunne nå gulvet, hvor bæreselen svare til at sidde på en cykelsaddel og ikke kunne nå jorden.

• #5   2. jun 2010 ang bærerens ryg, så er det meget tungt med en bæresele fordi stort set hele vægten ligger på midten af skulderen, med en mei tai eller vikle bærer man med hele skulderen, og med ryggen

• #7   2. jun 2010 jamen jeg vil anbefale dig enten en ringslynge (den hænger dog kun på den ene skulder, men på HELE skulderen) eller en vikle, en vikle kan man bruge på 1000 måder, det kan være lidt svært at komme i gang og lærer hvordan man bruger dem rigtigt, men når først det er lært er det det bedste i verden, nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men hvis du melder dig ind på www.slyngebarn.dk
    er der med 100% sikkerhed nogen der bor i nærheden af dig der vil hjælpe dig og hvor du måske oven i købet kan få lov at prøve deres slynger inden du selv investerer

• #9   2. jun 2010 Det var så lidt og de er altså virkelig guld værd

• #10   2. jun 2010 Den ser også rigtig lækker ud.. Men jeg skal jo gerne kunne få puttet "ungen" i uden hjælp..
    Hun er kun 7 mdr , 66 cm lang, 8500 gram og kan ikke sidde selv.

Jeg vil gerne have hende om på ryggen så jeg kan se hvor jeg sætter fødderne

• #11   2. jun 2010 Man kan sagtens uden problemer putte et barn på ryggen i mei tai uden hjælp, jeg har gjort det mere end tusinde gange

• #12   2. jun 2010 Okay.. det er bare vist med en der selv kan gå..

jeg har lidt svært ved den hjemmeside.. hvor står der noget om priser ?

• #13   2. jun 2010 Har fundet det...
    Rimelig dyrt, men hvis kvaliteten og komforten er i top, så betyder det ikke så meget

• #14   2. jun 2010 De er rigtig dyre, det er bare mine favoritter, hvis du går ind under kategorier kan du se priserne foroven, men man kan sagtens få billigere mei tais hos fx sneglehuset

kleinsmekker er ydermere så populære så man ikke bare kan købe dem, du bliver nødt til at tilmelde dig nyhedsbrevet og når de så bliver sat til salg skal man sidde klar og trykke køb med det samme de bliver lagt på de er revet væk på 1 minut

• #15   2. jun 2010 Okay.. det forklarer så hvorfor jeg ikke kunne finde dem der var til salg :o))

Tager et kig på sneglehuset.. takker

• #16   2. jun 2010 Kvalitet og komfort er i top tror ikke de findes bedre, og så kan det være farligt, man bliver afhængig, jeg har ejet ikke mindre end tre mei tais to ringslynger og en podeagi (anden slags bærerdims) fra kleinsmekker og en masse tøj den gang hun lavede det.
    Hvis du ikke pletter eller ødelægger den kan du oven i købet sælge for det samme eller nogle gange mere på trendsales når du ikke bruger den mere, hun laver kun nogle få af hver og de mest populære modeller bliver rene samlerobjekter

Kommentér på:
Rygstol / bæresele

Annonce