1.050 visninger
|
Oprettet:
Sko.. {{forumTopicSubject}}
Jeg skal ud og købe sko til min datter på 1 ½ år i morgen.. Kan i anbefale nogle rigtig gode sko ?
Jeg har fået af vide af hendes fysioterapeut at det skal være nogle gode nogen med snørre da hun er ved at blive platfodet..
Hvilke mærker er gode ?
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 491
Jeg havde selv tænkt på Bundgaard og ecco
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 261 Svar: 1.278
Tag ud i en god skobutik og få en til at hjælpe dig med at finde dem der passer præcis til din datter.
Der er stor forskel på mærkerne og det er ikke til at sige hvilken sko der er bedst til hendes fod
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
nov 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 1 Emner: 36 Svar: 491
feb 2009
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.204
Primigi - anguls er det vi kører med herhjemme...
Vi havde eks forelsket os i et par ecco light sandaler i sart lysblå, men da vi fik den på hans fod sad den af røv til. Han har smal vrist og den der flap tingest der ligger over vristen kunne slet ikke ligge ordenligt når den blev strammet til - flap var for bred...
Så den endte med den sorte fra angulus med 2 spænder over for foden og velcro aller øverst. Dens flap er ikke meget over 1 cm bred..
jul 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 5 Svar: 28
jun 2008
Følger: 34 Følgere: 36 Babyer: 1 Emner: 284 Svar: 4.428
Har faktisk også et par Nike sko til hende men de er mere stive og jeg bruger dem ikke mere, for det endte med hun faldt i dem ude på fliserne hvor det er sværere at få fødderne med hvis man har sådan nogle plader på der ikke kan bukke. Så hun knaldede lige munden ned i cementkanten. Lortesko.
Selvom de kan se smarte ud forstår jeg ikke at de laver de fleste børnesko så de ikke kan bukke når de går. Hvordan ville vi ikke selvgå hvis vores sål ikke kunne bukke ved almindelig gang? og så når de næsten lige har lært at gå. Det er da ikke rimeligt
Sko..