{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  klapvogne
  • #1   24. apr 2010 sys også den ser god ud. også har den et langt liggemål 95. den koster heller ikke en bondegård. har set den til 2000 kr. hvor emmaljunga's koster 4500. der er lige lidt i forskeld hvis den er god til prisen

• #2   24. apr 2010 okay. jeg har en emmaljunga big star supreme som barnevogn er rigtig glad for den. men når bebs bliver lidt ældre er det nemmer med klap vognen.

sys bare at klapvognen fra emmaljunga er for dyr. den er skide flot og sådan men sys den er lige i overkanten.

• #3   24. apr 2010 Vi har kun altan barnevogn - en gammel 24 årig odder vogn...

Vi købte en emmaljunga cerox 360 da han stadig lå i maven og så bare en voksi pose. Vi købte så også basen til stellet, så vi kunne have autostol spændt ovenpå stellet...

Den sover han stadig i, når vi er nogen steder og nogle gange i gæste dp også....

Men vores model laver de ikke mere... Den er lige så bred som cerox, blot med svinghjul foran. Nitro city var lige kommet frem da vi skulle vælge vogn, men den er jo smallere....

• #5   24. apr 2010 jeg har en basson den er nu 9 år gammel men kan stadig bruges så jeg har været smadder glad for min :o)

• #6   24. apr 2010 mette J. vi har så cerox 360' - den er kanon.. Men drejer jo også på de små hjul foran.

• #7   25. apr 2010 Jeg har den du snakker om, og jeg er vild med den..
    Vi fik vores den gamle byttet fordi der var sket en fejl og den nye de har lavet, som hedder det samme er bare endnu bedre.. Troede ikke at den kunne fåes bedre men jo,
    Og ih hvor jeg elsker den..
    kan kun råde dig til den

• #8   26. apr 2010 mor til skøn pige.

kan man købe den i babysam eller ønskebørn. vil lige se den inden vi køber den. hehe

er den tung at køre med som nogen siger eller :0)

• #9   26. apr 2010 vores er købt i kære børn.. Ved ikke om den er i en af de 2 andre..
    Jeg synes slet ikke den er tung at køre med, udover hvis barnet ligger helt ned og styret vender så du har barnet væk fra dig, så kan den godt være tung hvis du skal have den op ad en trappe osv.. men tung at dreje osv synes jeg slet ikke den er..
    Vi havde rigtigt kigget på den model der vist nok hedder alba, og den var alt for tung til mig. Kunne slet ikke dreje den eller noget..
    Men den her er bare perfekt for mig.. Vi er enige om herhjemme at den ikke skal sælges for den kan godt bruges til andre børn herhjemme... Og jeg glæder mig til at bruge den til en nummer 2 også..
    Hvis ikke du bor langt væk, og ikke kan finde en at kigge på, må du gerne komme og kigge og pille i min... smiley

• #10   26. apr 2010 okay. den ser også rigtig lækker ud. og det er manden og jeg blevet enig om :0) hvor i landet bor du :0)

• #11   26. apr 2010 Jeg bor i Randers..
    men ja, den er rigtig lækker, og det er fedt at der er overdækken til den. Vi bruger det blandt andet til at dynen kan holdes på plads hvis hun sover i den, og så er det skønt med den store kalache så der kan lukkes godt ned, selvom barnet ligger ned..
    Og så er jeg vildt glad for det lille net med klap der er i kalechen, da man så kan se ned til barnet uden at skulle have hovedet derind..
    Men ja, jeg er bare super glad for min klapvogn

• #12   26. apr 2010 okay, jeg bor i dronninglund. der er et stykke vej, hehe

jeg er på udkig efter en voksi. kan den være der i.

• #13   26. apr 2010 Jeg ved at der har været en voksi deri, da en veninde lånte den, men har den ikke selv..
    Man kan fjerne den midterstrop der er til at dele benene på barnet så det bare er åbent..
    Men ja, der er et stykke vej til Dronninglund.

Kommentér på:
klapvogne

Annonce