{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af babyting??
  • #1   28. mar 2010 Har ikke selv gjort det, men begyndte at købe ind lidt efter lidt fra uge 15 sådan hvad jeg nu lige fandt, hvilket jeg godt kan fortryde.
    Købte f.eks en puslepude og en sengerand, men nu kan jeg ik bruge det til noget fordi jeg gerne ville ha dem i det design så det matcher til sengehimmel og gardiner smiley

Men det er også bare mig der synes det skal se sådan ud og matche lidt

• #2   28. mar 2010 jeg gjorde faktisk.. bl. det sæt tøj den skulle hav epå hjem fra sygehus... købte lidt bl tøj, der var på tilbud osv.. og synes faktisk ikke det er dumt,, jeg var glad for de ting jeg havde købt så var der det mindre..

• #3   28. mar 2010 jeg købte selv et fleece tæppe og et sæt sengetøj med Peter Plys idag fordi de var sat ned til 50 kr stk. og har altid sagt at når jeg får børn skulle de have lige præcis det..
    Føler mig lidt tosset jeg har købt da da man jo ikke aner hvornår man blir gravid.. men var samtidig sådan lidt glad over jeg har købt det..

• #4   28. mar 2010 Maria.. jeg er ikke den der normalt køber sådan noget.. så det er ikke sådan at jeg vil begynde på det.. smiley var kun dette tilbud ellers havde jeg allerede hele værelset fyldt..
    Har også hørt det med at tankerne kan styre det, og vil sige jeg er blevet meget bedre end jeg var for 2 måneder siden.. nu tænker jeg lidt mindre over det, og ved at det jo nok kommer når tiden er inde til det smiley

• #5   28. mar 2010 Maria: Hvor er du sød.. ved det slet ikke er negativt ment.. Jeg er meget slem til at tænke over ting konstant, især når det er noget jeg bare vil ha skal ske.. men har indset nu at det ikke bare kommer af man tænker over det konstant så prøver at fokusere på andre ting selvom babydrømmen kommer ind i billedet et par gange dagligt.. så føler jeg selv jeg er blevet bedre. .for det kommer ikke før man er "parat" i den forstand.. og kommer ikke af man tænker på det..
    Så vil prøve at slappe lidt af selvom det er svært.. også fordi familien lidt presser på, kan man sige..
    Kunne bare ikke stå for de ting idag, og nu vil jeg glæde mig til det blir min tur til at købe resten smiley

Håber da meget du har ret.. skal have min mens om en uge så nu må vi se smiley

• #7   28. mar 2010 Vi har en sag med vores hus kørende og mit job fylder også rimelig meget lige nu så de ting tager meget mine tanker til tider, men har taget mig selv i at tjekke babygalleri mange gange i løbet af min arbejdsdag og det skal stoppe nu smiley det er kun fritid.. jeg vil gerne begynde at træne igen da jeg føler jeg har taget på og så kommer tankerne væk.. og samtidig fylder mine hunde meget og er med en veninde til noget udstilling.. og har en drøm om at vi skal bygge om herhjemme så der er nok at se til.. smiley
    I starten har jeg været slem til at ville ha sex fordi jeg gerne vil det lykkedes men samtidig fandt jeg ud af hvor meget jeg har nydt det.. har desværre taget mig selv i tanken, at tænk nu hvis vi springer over i aften så lykkedes det måske ikke.. og det skal jeg stoppe smiley

Vil prøve at nyde det så meget jeg kan, og prøve at have lyst ud over i forbindelse med projektet (håber ikke du misforstår for har selvfølgelig ikke kun sex pga. projektet) er bare sådan en der altid har haft lidt svært ved det, men omvendt har dette lille projekt hjulpet mig en del.,. nok lidt svært at forklare..

Men vil prøve at fokusere på andre ting også.. så kommer det nok smiley

• #8   28. mar 2010 Tak hvor er du sød smiley

• #9   29. mar 2010 Linda.. kan sagtens følge dig.. ved heller ikke om jeg fortryder jeg købte det.. smiley Men nu er det købt og så er det det.. så holder jeg igen fra nu af.., det var heller ikke min plan at gå ud og bruge penge på babyting før jeg blev gravid..

• #10   29. mar 2010 Linda.. har det på nøjagtig samme måde :-)har bare ikke så mange andre at købe noget til lige nu smiley
    Kamilla.. lige nøjagtig samme tanke jeg også har...

• #11   29. mar 2010 Kamila.. som skrevet tidligere.. smiley jeg vil ikke begynde at gå ud og købe ting før jeg ved at jeg ER gravid smiley Det var kun en undtagelse denne her.. så det er ikke en hobby jeg vil begynde på.. for ved jeg stresser mig selv ved det..

Kommentér på:
Køb af babyting??

Annonce