{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
694 visninger | Oprettet:

hjælp til barnevogn... {{forumTopicSubject}}

Basson Grande vs Trille Gigant
Nogle der har erfaring med disse barnevogne??!
vil gerne høre både de gode og dårlige ting..
startede med at det var Basson Grande jeg var helt vild med(den brune med de turqise cirkler) men hælder mere til Trille Gigant nu!! (den nye model i brun med giraf mønster:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til barnevogn...
  • #1   11. feb 2010 Puha, håber da ikk det er generelt basson er dårlig .. For det er da den vi har bestilt .. Bar modellen Balder ..

• #2   11. feb 2010 Har desværre heller ikke noget godt at sige om de to vogne... Har ikke selv haft dem men det har bekendte, og de fortrød.

• Helle B
    Helle B Hjælpe-administrator

Følger: 7 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 26 Svar: 637
    #3   11. feb 2010 Har en venninde, som har en trille. Hun er rigtig glad for den. De har ik haft problemmer med den endnu. De har brugt den i 7 mdr.

• #4   11. feb 2010 min nabo har en trille og den har holdt til 3 børn...

• #5   11. feb 2010 Jeg har haft Basson Grande og den er SUPER!!!!
    Ingen rust, stellet bliver ikke skævt, og den er super let at køre med! Rigtig go vogn.

Men Basson Balder er den billige model og den ruster, og knirker hurtigt og er generelt ikke lige så kvalitets agtig som Grande smiley

• #6   11. feb 2010 okay tak det er super at høre både det gode og det dårlige,,,
    var selv i ønskebørn idag og hun sagde at hun vil hellere købe basson end trille men det var ikke fordi trille gik mere i stykker end andre det var simpelthen fordi leverandøren var en/nogle dumme sataner!!

hmm men sys nu bare rigtig rigtig meget om trille:)

• #7   4. jul 2010 vi overvejer også at købe en trille, for at være helt ærlig står valgte nok mellem odder og trille, odder syn jeg bare ikke er særlig pæne i design, de er meget gammeldages, hvor jeg syns trille er fine, men for os er det bare vigtigt at sikkerheden er ok, men kan se at trille også har vundet bedst i test smiley

Kommentér på:
hjælp til barnevogn...

Annonce