{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken barnevogn
  • #1   5. sep 2009 kan man enlig få en odder med sort med tyrkis kanter?

• #2   5. sep 2009 Man kan få den her:
    http://www.oddervognen.dk/?p=barnevogne&vogn=18
    Den er sød.

Har også hørt at Emmaljunga skulle være godt, nogen der har erfaringer med dem?

• #3   5. sep 2009 mine søstere har emmaljunga og den er både rigtig fin og rigtig god smiley

• #5   6. sep 2009 Trine K---> Nu ved jeg ikke om du har søgt i forrummet men der er rigtig rigtig mange debatter omkring dette emne...

Jeg svæger som altid til Emmaljunga...
    Vi har både Big star supreme fra 2008 og cerox klapvognen i læder fra 2009.
    Begge er mega lækre vogne som jeg ikke tror kan slides ned. Hvis man er lidt god ved sin barnevogn så er jeg sikker på at man har en super vogn i mange år.
    En af de kæmpe fordele vi har valgt ud fra er alle de mega praktiske rum der er i en emmaljunga. Der er en lomme på hver side af barnevognen som vi bruger til regnslag og myggenet og så er der "vindue" i som med fordel kan bruges til en babyalarm når baby bliver så stor at sådan en er sjov at lege med... =)

En anden ting er at Emmaljunga (efter min mening) har et mere nutidig look. Jeg syntes at Odderen ser lidt gammel ud mens Emmaljungaen har et mere fedt design og så kan jeg godt li´ at hullet ned til baby ikke er så stort som i andre barnevogne. Der er en solskærm som gør at det ikke ser så kæmpe stort ud men den kan jo selvfølgelig klappes ind så hullet ikke er mindre...

Sikke en smørre fra mig. Skriv endelig hvis du vil vide mere om Emmaljunga

Kommentér på:
Hvilken barnevogn

Annonce