{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
539 visninger | Oprettet:

Trist og ked af det {{forumTopicSubject}}

Heej..

Er der nogen der har/oplever at jeres barn er meget ked og trist om aften?
Min søn er vildt ked af det og trist hver aften, men kun om aften. Og vi aner simpelthen ikke hvorfor, det er lige meget hva vi gør så græder han.. Men det er kun nogle timer så stopper han igen.. :o) heldigvis..

Nogen der har en idé om hva det kan være..? ;o)

Kram

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af ny emhætte 1.250 kr.
  • Opsætning af TV 500 kr.
  • Samle en køjeseng 619 kr.
  • Udskiftning af varmelegeme i vaske-tørre maskine 800 kr.
  • Hjælp til lister og sengehoved 1.200 kr.
  • Spots i loft - Autoriseret Elektriker 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Trist og ked af det
  • #1   11. jan 2009 Så'n en periode har vi oss haft... Ved ikk hvorfor, men det er ved at gå i sig selv igen...

• #2   11. jan 2009 Åhrr, jeg håber os snart at bette manden stopper igen.. for det er da ikke til at holde ud. smiley

• #3   11. jan 2009 Kender det kun alt for godt.. Vi er begyndt på vælling til natten, fordi han tit vågnede og bare skreg helt vildt over ingen ting og når han så bare lige fik 30-50ml så sov han igen.. Og det har hjulpet på natteskrigeriet.. Så tror det om natten var fordi han ikk blev ordenlig mæt..

• #4   11. jan 2009 Det er bare meget mærkeligt, for om dagen og natten er der overhovedet ingen ting.. Og min sp siger ar sådan er der mange børn der har det.. Men shit det er træls.. smiley

• #5   11. jan 2009 Det er helt normalt, sådan er Lærke også, nogle gange er det være end andre aftner.. Men kan fortælle at vi svøber Lærke i et krammerhus, vuggre eller gå med hende imens vi siger shhhh, har hørt at på den måde føler de sig trygge da det er en måde at efterline livet i maven på, som de bestemt ikke har glemt.. Det virker på min datter, men nogle gange tager det lidt tid.. Men det kan også være mad som malena siger..

• #6   11. jan 2009 Jeg sys snart vi har prøvet alt.. Men vi må fortsætte.. smiley Og håbe på han snart finder ro.. smiley

• #7   11. jan 2009 ja ved godt at man synes man har prøvet alt og intet virker.. Sådan har vi det også her hjemme, for det stå på her hver aften.. Men man må bare kæmpe og ikke opgive selvom det er hårdt og mega træls..
    Har han nattøj på for så kan det også være det, altså at han måske har det for varmt.. Lærke har kun body på om natten

• #8   11. jan 2009 Pas på med tøjet i den her tid.. Tristan er oss en meget varm baby, men han blev altså syg bl.a. fordi han kun sov i body... Det er hårdt, men vi ser fremgang.. Så mon ikk det kommer hos jer oss?? Det er vel på den ene eller anden led et skridt alle tar...

• #9   11. jan 2009 Nicklas er også en utrolig varm baby. Men han sover med nattøj. som sagt så er der gudskelov ikke problemer med at han græder om natten. smiley Så snart vi kommer op i sengen, så er der ro.. smiley Men han vil ikke ligge i sin egen seng, selvom den står lige ved siden af vores. Så han ligger ved siden af mig og sover i vores seng.. smiley
    Men vi kan da trøste os selv med at han "kun" er ked af det om aften i nogle timer, selvom det er nogle rigtige lange timer, fordi at man ved ikke hva man skal stille op med ham.. smiley

• #11   12. jan 2009 Er nu ikke den mindste smugle bange for at lærke fryser, vi har det med vilje lidt varmer i soveværelset og så er hun også pakket i krammerhus, så hun ikke midster dynen, plus det at hendes vugge stå lige op og ned at radiartoren (staves)..

Kommentér på:
Trist og ked af det

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce