2.116 visninger
|
Oprettet:
Hvor længe {{forumTopicSubject}}
Ventede i fra første læge undersøgelse til der kom brev fra sygehuset med en tid til NF scanningen???
Jeg var afsted her D 2 august ved lægen da han havde ferie og jeg venter stadig på det brev
Suser ud i postkassen hele tiden men ingen brev fra dem
Jeg er i uge 11 nu og må indrømme at efter de problemer der har været vil jeg gerne snart have tjekket om alt er vel derinde....
Så kom til at tænke hvor længe gik der før i fik en tid og hvilken uge blev i scannet... Jeg skal jo også have fri fra job osv
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 533
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 533
Det er mere det jeg stadig døjer med at bløde osv så vil jo gerne tjekkes op
mar 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 55 Svar: 533
Hvor længe