{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.360 visninger | Oprettet:

Med fare for at blive upopulær.. :P {{forumTopicSubject}}

Jeg havde en hel del af disse bilka mærker til at ligge, helt præcis 72 til gryderne og 205 til knivene.. og min hjerne har kørt på højtryk for hvad jeg skulle bruge dem til.. og wupti! min kedelige alm 50,- kalender ligger og rååååber på at blive gjort noget ved.. så jeg gik igang, og her er resultatet.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Med fare for at blive upopulær.. :P
  • #1   7. mar 2013 forsiden..

profilbillede
  • #2   7. mar 2013 Wauw det ser fedt ud !!! smiley

• #3   7. mar 2013 Tak! smiley det er i hvert fald anderledes! smiley og det er det vigtigste for mig, kan godt li det er noget som ikk alle har.. smiley

• #4   7. mar 2013 Hehe tror ikke andre har det der smiley men ser fedt ud smiley

• #5   7. mar 2013 hmm, er der ikke nogen af jer der evt kender en side som ligesom kan forklare, hvordan man skaber sammenhæng i et hus eller rum ?
    Jeg er SÅ dårlig til det, men vil virkelig pifte lidt op og er tosset med landlig stil smiley pastel farver, og kan egentligt rigtig godt lide meget forskelligt, så jeg trænger til en vejviser om at holde den rødetrå smiley hvis i forstår smiley

• #6   7. mar 2013 Ja det er det jeg mente, og er også sådan noget jeg selv tænker jeg rigtig godt kunne tænke mig. Mangler ligså bar nogle billeder, regler at holde mig til. for jeg kommer nemlig tit til at gå ALL IN, if you know what i mein smiley
    Men det er lige det jeg sindsygt godt kan lide, HVIDT HVIDT HVIDT, og så putter man ligesom farver ind i form af pynt og et gammel møbel smiley Så kan pynten nemlig skiftes ud igen smiley

• #7   7. mar 2013 Er også TOSSET med wall stickers og stenciels smiley Men wall sticker kan ikke holde på tapet med savsmuld i vel ? (er det ikke det, det der standard tapet hedder ?) hehe.

• #8   7. mar 2013 mutten, du er da også fuld af gode idéer, min kæreste bliver vidst træt af jeg har fundet en der har samme lyster som mig smiley Haha smiley

• #9   7. mar 2013 ja, det er vidst all in, lidt for meget måske, og alligvel synes jeg det er fedt, og fedt at folk tør ! smiley nok min største bremse, hvad nu hvis det ikke bliver godt, så holder man sig til det simple smiley

• #10   7. mar 2013 Jeg følger lige lidt med i jeres meget interessante samtale! smiley så jeg kan få nogle fede idéer til vi skal flytte oven på.. XD

• #11   7. mar 2013 Haha, ej ja undskyld malou smiley Er det nr. 2 tråd hvor vi lige kører vores eget løb mutten ?? smiley
    Mutten, ja det er nemlig det med farvrige tapeter, så skal det være meget enkelt af møbler foran smiley

Malou spring ENDELIG ind smiley Jeg søger nemlig også indspiration.

Fandt lige et par billeder på nettet, sætter dem lige ind så i kan se, er fuldstændig tosset med det her, men ved det aldrig bliver i mit hjem smiley

profilbillede
  • #12   7. mar 2013 Enkelt og alligevel så farvrigt synes jeg smiley

profilbillede
  • #13   7. mar 2013 haha, søger tit wall stikers eller stenciels på nettet og indretning osv. har en helt mappe her på pc med inspiration til når vi flytter. og det gør det ikke nemmere at sove om natten, når man så ikke kan komme igang med det nye hus smiley

• #14   7. mar 2013 Mutten.. det skal i ikk undskylde!! smiley det er jo os til min fordel.. smiley

Er bare rigtig træt af jeg ikk bor på en herregård.. hahaha med alle de fede rum jeg godt ville lave.. smiley

• #15   7. mar 2013 Ja, det virker jo super enkelt, men hvorfor ser mit hjem så ud som en ballon hvor luften er gået af ??? smiley
    Pt, har vi ikke plads i dette hjem, så som malou siger, så glæder jeg mig helt vildt til vi flytter på landet med et ORDENLIGT stuehus der skal indrettes, forhåbligt inden fødsel, så kan jeg lave lidt nu og efter fødsel, hvis jeg finder tid og overskud smiley

• #16   7. mar 2013 Ja, det gør man smiley Men desværre skal der også penge til det hele. Sådan en slat maling osv, koster alligevel en slat..

Ja, det tænker jeg også tit, men tror virkelig også man skal være god for at kunne leve af det smiley
    Men hvor fedt at indrette alt muligt, på en anden regning smiley

• #17   7. mar 2013 hmm ja, og hvor fedt er det ? smiley Så holder jeg mig vidst bar til min landejendom smiley

• #18   7. mar 2013 Lige lidt forårsbilleder fra mit hjem , med hjemmesyede retro vattæpper smiley

profilbillede
  • #19   7. mar 2013 uh, det er total forårs stemning fru nøhr smiley Har du selv malet lysestagerne ? det store ur du har bag ved, hvor køber man sådan et ? smiley

• #20   7. mar 2013 Nej de er købt privat smiley
    Uret er visere fra decorate shop og tal er fra fenomen .

• #22   7. mar 2013 Det altså ret simpelt, bare i den lokale loppeshop og find sengetøj og i jysk efter dyne til 45kr smiley

• #23   8. mar 2013 ok tak, det ser så fedt ud, har også set nogen der har sat farver op i stedet for tal osv, så der er mange muligheder men det ur smiley smiley

Kommentér på:
Med fare for at blive upopulær.. :P

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce