{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Idé fra: 1000 kreative idéer.
  • #1   26. feb 2013 Kan desværre ikk hjælpe.. men glæder mig til at se om det lykkedes.. smiley
    har ikk så meget forstand på det med at sy (endnu) men kan man ikk selv "bare" bestemme målene? der er jo super gode billeder smiley

• #2   26. feb 2013 hvis det er linket her inde, så er det den pung med "julestjerne" blomsten på der lige er kommet på 1000 kreative ideer.. smiley så kan du finde den, den vej hvis det er.. smiley

• #3   26. feb 2013 det bliver spændende om det kan lykkedes.. smiley

• #4   26. feb 2013 Her er der lige et par stykker, har lavet nogen stykker, det er meget nemt når man liigggeee får lavet en skabelon der passer med målene smiley
    Ja, jeg vil tro man selv kan lave mål, jeg har valgt mine ikke skal være super store, dog heller ikke for små smiley

• #5   26. feb 2013 Hmm billedet kom vidst ikke med, prøver lige igen smiley

• #6   26. feb 2013 Hvorfor vil den ikke ligge det skide billede ind ?????? !!!
    Prøver lige igen smiley

• #7   26. feb 2013 IIIHHH !!!

• #8   26. feb 2013 Den vil bar ikke smiley Ved ikke hvad jeg skal gøre ?
    Den gør bar som om at jeg skriver et alm besked her inde ....

• #9   27. feb 2013 billede

profilbillede
  • #10   27. feb 2013 HAHAHAHAHAH smiley SÅDAN !

• #11   27. feb 2013 Nej, prøvede mig frem, til jeg fandt en skabelon der virkede smiley

• #12   27. feb 2013 Super fine!! smiley

• #13   28. feb 2013 Tak smiley

• #14   28. feb 2013 Sådan ente den med at se ud, ikke helt som jeg havde forstillet mig den. Så kan ikke lige helt beslutte mig hvad jeg synes. Jeg synes den er pæn, men spm taske ? Hmm, det ved jeg ikke helt.. Men den ville være super fin, som opbevarings kasse smiley

profilbillede
  • #15   28. feb 2013 Tak. Jeg købte faktisk stoffet med henblik på den skulle være til min mor.. Hun er tosset med den farve smiley Så hun får den. Det var rest stof til 15 kr. så det var ikke den dyreste idé smiley

• #16   15. mar 2013 Ej hvor er den sød !! smiley
    Du havde låvet sådan en før ikke ??
    De er simpelthen så søde ! smiley

Hvor er rammen fra ? Den er super fed.

• #17   15. mar 2013 Kun i den farve ? smiley Må lige ind og kigge om de har noget der kan bruges smiley
    Sød er de ihvert fald ! smiley

• #18   15. mar 2013 Ej hvor er de søde smiley Er helt tosset med den farve som den yderste ramme til højre har smiley Du kunne da snildt lave alle tre rammer til børne værelset smiley

• #19   15. mar 2013 Ej det lyder faktisk super fedt !!! smiley Uha, det er nok ikke min stærkeste side det der... Men hvad tænker du selv, skal det være noget med farver eller ? Altså motivet med farver smiley

• #20   15. mar 2013 Mutten, nu har det her ikke noget med dine rammer at gøre men faldt lige over dette billede og tænkte på dig med det samme smiley Tror jeg synes det var noget for dig pga det lille hus du havde lavet smiley

profilbillede
  • #21   15. mar 2013 Haha, så jeg slet ikke smiley Tænkte mere på det der papir der var limet på smiley
    Hehe, ja, jeg går også og planlægger et dukkehus, men hun er jo ikke engang født endnu smiley Men så har jeg da lidt af give mig til, men vi skal også flytte, havde ellers en masse idé med hylder, billeder og farver på væggen, men gider ikke bruge så mange penge på det her, for det er spild af penge når vi skal flytte snart måske smiley

Du har inspireret mig, nu kom jeg også en tur i 10éren. du kan lige se de rammer jeg fik lavet smiley

profilbillede
  • #22   15. mar 2013 og nogen små nogen hvor jeg bar har sat tal i smiley

profilbillede
  • #23   16. mar 2013 Ja, så har jeg bar sat tal i, og så hænger jeg dem på væggen i stedet. Jeg tror at de skal hænge ved pusle bordet eller hvad jeg nu finder på smiley

• #24   16. mar 2013 Er da blevet rigtig fint smiley Lidt mere friskt smiley
    Hmm, der er nogen runde dutter for oven og for neden, på bagsiden af dem. Tror det er magneterne, og tror da at de kunne pilles ud med lidt fingerfærdighed smiley

Men jeg havde tænkt bar at hænge dem op med dobbeltklæbende tape smiley

• #25   16. mar 2013 De stikker ikke ud på bagsiden eller hvad skal man sige ? De runde dimser ligger inde i selve rammen hmm tager lige et billede af det i morgen, så kan jeg lige vise hvordan det ser ud smiley

• #26   17. mar 2013 Hehe ja. kender godt det med ordrende smiley ¨sådan har jeg det også smiley Håber du får det hen i dag. Kan godt forstå du glæder dig ! Gør jeg også smiley Sæt billeder ind hvis i er færdige smiley

• #27   17. mar 2013 Det er rigtig pænt !! Elsker sådan nogen sommerfulge, blade og andet hvor der ser ud som om det flyver / blæser i vinden smiley det er rigtig sødt ! smiley

• #28   17. mar 2013 Glæder mig til at se det mutten smiley

• #29   17. mar 2013 Nej hvor er det sødt !!! Er helt tosset med dine pastel farver smiley Ih altså. Kan være jeg skal hyre dig til børneværelses designer smiley

• #30   17. mar 2013 Haha. Var også lige inde på cchobby og kigge, for manglede bar liiigggeee. Tror også den var over 500 kr, "bar" for det lidt jeg synes jeg ikke kunne leve uden. Det er dyrt at være kreativ ! smiley Min kæreste siger også hele tiden om det kan betale sig at gære det selv, næh, men så får man noget tid til at gå, plus det er ret specielt at se sit eget værk når det lykkes smiley

• #31   17. mar 2013 Jamen jeg har faktisk allerede misbrugt min konto lidt denne måned, så ente med at jeg fik tilføjet en masse på ønskelisten. smiley Så må jeg købe lidt af gangen som jeg får råd. Men kiggede på noget hårdt folie papir, det er sådan lidt plastik agtigt håber jeg, min mening er så at printe motiver ud som jeg kan lide, og så skære dem ud i folien, og bruge dem som stencils. Tror du ikke det dur ? Hmm, dekorations papir, trææsker jamen, you name it smiley Er rigtig rigtig meget jeg bar godt kunne bruge, men jeg måtte få min mors skrivebord, det er meget gammelt som min morfar har lavet, så når det kommer hjem, skal det males og ind i værelset, så har jeg fået mit arbejdsbord smiley
    Har et par hækle projekter jeg lige skal gøre færdigt inden jeg begynder på en masse mere. smiley Er igang med en kørerpose, er dog ikke SÅ tosset med farven eftehånden som det skrider frem, så lysten er dalet lidt smiley Men så har jeg en lille frakke og et par smækbukser jeg vil hækle også smiley

Men ved ikke om du også har det, men er tit igang med et projekt, så får jeg en ny idé, så vil jeg bar gerne igang med det smiley
    Og lige nu trækker jeg bar efter at sætte gamle møbler i stand. Og de skal først købes, sammen med maling osv, så det er heller ikke billigt, og eftersom jeg går hjemme er lønnen også faldet, så nytter det ikke jeg går så meget op i kreative ting at jeg køber mig fattig smiley

• #32   18. mar 2013 Hele. Jeg hader det rengøring. Men med to hunde er der altså ikke noget at gøre smiley hopper lige ind og ser værelset smiley

• #33   19. mar 2013 Haha hvor sødt mutten !! Jeg havde også tænkt at lave de der firkanter smiley Gad vide om de kan bruges til opbevaring ?? altså hvis man gerne vil bruge den til større ting smiley

• #34   19. mar 2013 Har du noget "stivelse" i ?

• #35   19. mar 2013 Okay, fedt. Må igang i morgen, for skal til ikea på torsdag og købe hylder osv, så mangler jeg lidt opbevaringskasser smiley

• #36   20. mar 2013 Hvor smart ! smiley
    Desværre er der fliser op af alle vægge i vores badeværelse, så vi tør ikke borer så meget da huset er til salg smiley
    Har til gengæld lige købt sådan en reol her, den er jeg ved at male hvid, den kan jeg lige klemme ind mellem toilet og vask smiley
    Har noget pastel blåt maling til overs fra da jeg malede en væg, men er jo vægmaling ? Så ved ikke om jeg kan male med den oven på grunderen ?

profilbillede
  • #37   20. mar 2013 Ja, det er den smiley ja, det er også rigtigt smiley
    Så blev jeg færdig med kørerposen. Desværre synes jeg farverne blev lidt fesen, men moddellen og mønsteret synes jeg rigtig godt om smiley

profilbillede
  • #38   20. mar 2013 Super fed kørepose!! smiley kan kun gi Mutten ret! jeg kan os godt li farverne! smiley

• #39   20. mar 2013 Tak piger smiley Jeg er ikke i tvivl om den vil komme i brug. Men kender i ikke det når de ting man laver ikke hheeelllt ser ud som man havde forstillet sig ?
    Så har jeg det ihvert fald sådan, at så skal jeg lige gå og kigge lidt på det smiley

• #40   20. mar 2013 Joooo! det kender jeg alt for godt! smiley haha sådan har jeg det næsten med alt hvad jeg laver! smiley men jeg har fået at vide jeg skal lytte til hvad andre mener og så bare tro på det.. smiley

• #41   20. mar 2013 Haha, ja malou. Jeg synes også det hjælper lidt når folk siger det er flot, så kan jeg godt kigge lidt skævt til mine projekter, og tænke, jjaahhh, det er nok ikke helt ved siden af det der smiley

• #42   20. mar 2013 Lige præcis! smiley

• #43   20. mar 2013 Mutten, af hvad du viser her ned synes jeg du er mega sej! smiley jeg synes de ting du laver er vildt fede!! smiley
    Og det er der intet ironi inde over!! smiley

• #44   20. mar 2013 Mutten, jeg synes nu slet ikke du har noget at have det dårligt over !!! Det er SÅ fint det du laver !!
    Nogen ting bliver jeg glad for hen af vejen, andet vender jeg mig aldrig til, uanset om andre kan lide det.
    Men tit når jeg bar lige vil lave noget hurtigt, så ender det tit med at blive mega fed, og så er jeg tosset med det, med det samme ! Hvor så er det tit at min mor slet ikke synes det er fedt, men så rør det mig ikke når jeg synes det er fedt.
    Mutten det der med manden kender jeg godt !!! Vi har også boet sammen i 7 år + det løse, og når jeg spørger om det er pænt, eller hvad han synes, svare han: tttjjjjooooooo, det er vel fint nok ? Eller ??
    HVAD FANDEN KAN JEG BRUGE DET TIL ???? Så nu sender jeg billeder af færdige ting til en veninde og min mor. de siger i det mindste noget der kan bruges smiley

• #45   20. mar 2013 Min kæreste siger altid at det har han ikke forstand på, så det kan han ikke udtale sig om. Man må da have en mening om det er pænt eller ej ??
    Vi må give vores mænd et gok i nøden !!
    Glaset skal ikke altid være halvt tomt, nogen gange er det altså også halvt fyldt ! smiley
    Min mand er faktisk total ligeglad hvad jeg gør, det er både rart og træls, for jeg kan gøre som jeg lyster med indretning, men også træls aldrig at få ros for det.. smiley
    Du må ligge billeder her ind, så skal jeg nok rose dig smiley

• #46   21. mar 2013 Haha smiley De mænd der. Viser heller ikke min kæreste noget, for han ejer ikke fantasi, så han kan SLET IKKE; OVERHOVEDET se hvad der kan komme ud af en trækasse og maling smiley
    Men det eneste negative han siger det er: ja det er sikkert meget fint, hvor mange penge har du brugt på det ??
    ARG, det er SÅ irriterende. smiley

• #47   22. mar 2013 Haha, ja jeg nyder egentligt også jeg kan gå og lave min projekter i løbet af dagen, for jeg gider eller ikke hører på de der mærkelige kommentar de har nogen gange.
    Han kan også sige: Jamen har vi overhovedet brug for det.
    Ja! Det synes jeg jo vi har, eller jeg synes det kunne se hyggeligt ud osv. Men de er nok for praktiske anlagt. Hvis ting fungere som de er, så er der ingen grund til at lave det om smiley

• #48   22. mar 2013 Ih, den så jeg lige du havde skrevet, og forstod du havde bestilt den hjem smiley Tænkte bar: nnneeejjjj mutten, den skal du da sy selv smiley Fedt det også var din plan smiley Jamen jeg er igang med at samle mine nyindkøbte ikea møbler smiley Det er en seng, nogle hylder nogle lamper og 10 papkasser til opbevaring som jeg skal dekorere, og 5 andre opbevarings tingeste, kan ikke huske hvad de hedder, men de skal også dekoreres.
    Så er der købt to reol ting, pga jeg rigtig skulle have haft en hovedgavl til sengen, MEN den havde ikea sørme ikke hjemme, når nu jag havde bevæget mig helt til århus fra sønderborg!! Så har købt nogle andre reoler, de var ikke første valg, men jeg tror det vil fungere godt nok egentligt smiley
    Så er jeg igang med at hækle en lille frakke smiley
    Derefter skal der hækles et par smækbukser, og har også tænkt jeg vil sy nogle heldragter sparkedragter, da jeg ikke gider bluser bukser der skille på midten når man løfter baby meget smiley
    Så ppuuhhha det blev sgu noget af en liste, er igang kan du nok se smiley
    Pusletaske lyder også interessant, er det en du har set et mønster til ?
    Den hovedgalv jeg ville have haft til sengen:

profilbillede
  • #49   22. mar 2013 købte så denne i stedet, som så skal hænge ved siden af (lidt som du ville stille natbordet)
    Skal nok lige ligge et billed ind når vi har det samlet og sat op smiley

men træls, for havde lige indrettet i mit hoved hvordan det andet skulle stå smiley

profilbillede
  • #50   22. mar 2013 ih den er smart. Du kan evt sy lidt lommer på ydersiden af tasken hvis det er smiley
    Jah, der er vidst lige til et par dages arbejde endnu smiley Hehe, godt det først er til juli hun kommer smiley

• #51   22. mar 2013 Ih, du må lige uploude når det kommer hjem, så jeg kan se dit lækre stof ! smiley Jeg har købt en væghængt puslebord. Der tænker jeg også at lave nogle lagner til, så sidder lidt fast, så bettefisen kan ligge godt og blive skiftet, og pratisk hvis der kommer pups på lagnet smiley

• #52   22. mar 2013 Ja, kunne jeg selvfølgelig også, eller håndklæder, men ville gerne have noget der lå lidt fast, og så måske en stofble eller lille hånklæde over, for så ligger det mere fast end oven på det glatte plastik smiley

• #53   22. mar 2013 som den her f.eks

profilbillede
  • #54   22. mar 2013 Jah, tænker det er en ulemper hvis der er pups over det hele... hmmm, jeg må lige se hvad jeg beslutter mig for smiley

• #55   23. mar 2013 super fint pandebånd mutten!! smiley

de sidste par dage har jeg brugt på at slibe..
    os en ide fra 1000 tror jeg nok.. smiley

profilbillede
  • #56   23. mar 2013 smiley

profilbillede
  • #57   23. mar 2013 Ih sådan en skål har jeg også tænkt på, for mit garn vælter hele tiden på gulvet ! smiley Den er super fin malou.
    Mutten, det er sødt, og godt lavet bar ud af hovedet ! smiley

• #58   23. mar 2013 de er godt nok søde smiley
    Skal Linea ud og have taget billeder med sit nye pandebånd på ? smiley

• #59   23. mar 2013 har lige dekoreret papkasser/opbevaringskasser smiley

profilbillede
  • #60   23. mar 2013 sådan ente de

profilbillede
  • #61   23. mar 2013 Hmm jamen havde nogle bøger ? man kan købe med dekorationspapir, så dem brugte jeg, men det er kun facaden hvor de er malet og papir på, de er staid brune på alle andre sider smiley Snyd. smiley Men hvis det bliver tydeligt når de står ind på hylden, så maler jeg dem hvide på de andre sider tror jeg. Er vidst for dyrt at bruge det papir hele vejen rundt smiley
    på en af dem brugte jeg gave papir, det fungere også upåklageligt smiley Det er bar nemmere at styre lidt tykkere papir smiley

• #62   23. mar 2013 vil gerne lave sådanne nogle billeder, synes bar ikke jeg kan finde ud af at få papiret til at makke ret !
    Nogen der har prøvet at lave det, som lige ved hvordan den skal kringles ?

profilbillede
  • #63   23. mar 2013 kæresten har hjulpet med at save snørklen, men jeg har pudset den pæn rund i kanterne, skålen fik jeg.. Jeg er ved at lave den til min mor i fødselsdagsgave.. smiley

• #64   24. mar 2013 Er er jo tosset med lilla, men til en altan ? Hmm, måske en blå ville være bedre smiley
    Du kan sagten få dekorationspapir større mener jeg, jeg har de der bøger i tre strørrelser, men de koster jo en bondegård !
    Stof overvejede jeg også, og tror faktisk det er bedre end gavepapir, for det kan man nemmere hive i end gavepair. smiley Man skal lige trække lidt så der ikke kommer luft boblerunder, og når gavepapiret bliver vådt at limen, så kan du ikke hive så meget mere.... Men jeg har også malet de steder der er ensfarvet. Jeg brugte acryl, men der skal den lige have et par gange for at de dækker. Jeg havde rester af hvid vægmaling, det var meget effektivt, og ser godt ud efter det er tørt også smiley

• #65   24. mar 2013 Haha, du er så sej mutten !!! smiley

Ja, de billigste ikea havde smiley 6 kr pr kasse. De er brune samle-selv kasser. Men hvis man vil give lidt mere og du skal male dem, så tror jeg at de hvis kasser er nemmere/pænere at male smiley
    Men vil du bruge stof, så tror jeg nemt du kan bruge disse smiley

• #66   24. mar 2013 Hehe, hmm jeg købte en helt sart blå/ pastel blå til vores soveværelse, og den var altså noget mørkere da den tørrede smiley Synes det er SÅ svært at vudere, det kommer nok også an på hvilken farve det er under osv...
    Kan godt forstå du er træt af at købe dobbelt.
    Jeg havde nok ikke turde satse på det, og holdt mig til det sikre. Men det er også kedeligt smiley
    Men synes altid farverne bliver lidt mørkere end jeg forventer ihvert fald smiley
    Men jeg fik min farve blandet i silvan- havde jeg selv blandet, kunne jeg jo bar lave den lysere.. smiley

• #67   24. mar 2013 Ja det tror jeg er en god ide smiley

Kommentér på:
Idé fra: 1000 kreative idéer.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce