{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.643 visninger | Oprettet:

Undrer mig lidt.. {{forumTopicSubject}}

I forbindelse med afsnittet igår. Sidste tirsdag fulgte vi Camilla som næsten ikke kunne købe mad i føtex grundet stram økonomi - igår var hun ude og shoppe dyre børnetøjsmærker.. Og så blev jeg egentlig lidt underlig da jeg så Søs stille barnevogn og Silke ude ved parkeringspladsen - er jeg den eneste der undrer mig lidt over det??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Undrer mig lidt..
  • #1   22. aug 2012 Nej der er du vidst ikk ene om.. Syntes det er okay at man prioterere børnene højrer MEN når det første år er de altså li glade med hva tøj de har på.. Og hvorfor stiller hun ikk silke i en gård hvis der ofc er en et sted..

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #2   22. aug 2012 Jeg undrede mig også over det med barnevognen.. Hun kunne da bare tage den med ind i centeret og sætte den i et hjørne, så har hun da styr på barnet smiley

Det med børnetøj lagde jeg faktisk ikke mærke til, men nu kan jeg godt huske sidste afsnit.. Tror I ikke bare at det er fordi at sidste gang var sidst på måneden? En ting jeg derimod undre mig over er at hende Camilla sophia for åben skærm begår socialt bedrageri og taler åbent om det.. Altså "vi flytter ikke sammen, fordi det ikke kan betale sig, men han er her hele tiden".. Også modsiger hun sig selv.. "han betaler ikke mad" - det err ham der betaler i føtex smiley

• #3   22. aug 2012 jeg tænkte også mit da jeg så hun købte katvig sengetøj og dyre mærker tøj, men dem om det... Men så skal folk ikke sige de mangler penge...

det med barnevognen undrede jeg mig nu ikke over, det har jeg også gjort og har brugt alarmen, så kan desværre ikke se det uansvarlige i det, medmindre jeg også er det...Men nu bor jeg så i en mindre jysk by..

• #4   22. aug 2012 Det var en baggård hun satte den i, og havde babyalarmen ved sig... Man så hun pakket den ned, da hun pakket tasken.. Eller havde hun jo hellere ikke reageret ved hun vågnet og gik ud for, at hente hende..

Men ja fatter hellere ikke det med CS, hvad skulle være forskellen på sidst på mdr. og i starten, hvis man har en dårlig økonomi, og ikke engang har råd til, at bo sammen med faren, så burde man nok prioritere anderledes, og gå i h&m eller andre steder..

Men forstår hellere ikke hvorfor hende Louise har brug for at komme tilbage, godt nok var det, der første afsnit, men syntes hun udstillet hendes x mand Ronni. Men var jo os kun første afsnit, så håber at man ser noget andet..

• #5   22. aug 2012 Kan ik se så meget problem det med tøjet som i andre, min søn skal os have noget jeg synes er pæn. Men køber forskelluge steder også h og m. Men nogen gange vil jeg bare gerne give ham lidt ekstra.
    Men derimod med barnevognen, kan slet ik forstå man gør det, jeg vil heller aldrig stille en vogn ude foran en butik, aldrig. Der er så mange sindsyge mennesker i denne verden, og selvom der er arlam i vognen, hvem siger ik at en bare køre med vognen og vupti så er ens barn væk, jeg synes ik det er ansvarligt. Og bor selv i en lille lille jysk by men stoler ik på nogen..

• #6   22. aug 2012 Anja, men så kan du jo hellere ikke brokke dig over økonomien, og sige du sidder stramt, hvis du har råd til det, og dårlig nok har råd til at handle mad ind..

• #7   22. aug 2012 Nej siger jeg heller ik, men siger jo os at jeg os sagtens nogen gange kan købe fx i h oh m eller føtex. Så ik kun dyrt. Men køber os efter hvad økonomien er til. Og det tror jeg os de gør.

• #8   22. aug 2012 heldigvis er vi alle forskellige...bryder mig ikke om at blive kaldt uansvarlig, men så lader vi den også ligge der...man skal ikke være skræmt og bange hele tiden, så er livet jo ikke værd at leve..bare min mening...

• #9   22. aug 2012 Nej altså heller ik ment så hård, men ja vi har alle en mening. Og vi gør alle forskellige ting. Og der er ik noget af det der er forkert.
    Men er heller ik skræmt, jeg vil bare ik blive en af dem vis barn bliver taget og fortryde bagefter.

• #10   22. aug 2012 Nej jeg kan nu heller ik få ondt i røven over han betalte, ..
    Det kunne ligså godt have været en kammarat der var med og hvis ens kort blev afvist ville det da være flink af personen at ligge ud.

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#11   22. aug 2012 Ja det kunne det måske.. Men det var ikke kun det, lige præcis det at hun selv nævner at de ikke vil bo sammen fordi hun mister penge, at han også gør rent hos hende og at han er der konstant er faktisk ikke lovligt.. Derfor undre det mig at hun siger det for åben skærm..

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#12   22. aug 2012 Også synes jeg det er fint Louise er med igen, men synd at hun fremstiller Ronnie sådan, selvom de er uvenner..

• #13   22. aug 2012 jeg kan sagtens forstå de ik flytter sammen, når de vil miste masser af penge og ik har råd til at midste de penge lige nu, da han ik har et fuldtids job. men ja hun havde ik behøvet at sige det for åben skærm, men det blir jo deres problem med komunnen hvis det nu er. jeg har sku ik obdt i røven over det da, jeg har det bare sådan, lad dem dog. det er så mange i forvejen der gør det i dagens danmark..

• #15   22. aug 2012 ja for mig er det os ligemeget hvad mærke det er, og han har heller ik ret meget mærkevare, da der skal os være penge til det. men hvis jeg nu ser lidt på tilbud så har jeg købt lidt. men nej er heller ik selv mærkedyr. og synes heller ik altid det dyreste er det der er pæneste.

• #16   22. aug 2012 ja det er op til folk selv. jeg gør jo begge dele. nogen gange er det bare svært at holde igen når man ser noget og så kan det hurtig rende op.. smiley

• #18   22. aug 2012 ja nemlig, men det er jo og blir deres problem det med pengende, heldigvis da smiley

ja men jeg ville aldrig selv ture og sætte mit barn fra mig så langt væk..

altså min søn er højest 2-3 m fra der hvor jeg er, så jeg os kan se ham og vogen. men bare min måde jo..

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

#19   22. aug 2012 Der står intet i loven om at en kæreste maks må overnatte et eks antal gange, det er folks egen tolkning. Der står derimod at man ikke må være sammen konstant, da man så betragtes som sammenlevende (uden at være sammenboende) og dermed bryder de loven. Temmelig dumt at sige det for åben skærm..

Mht. Søs synes jeg egentlig hun virker som en god ansvarsbevidst mor, jeg ville dog aldrig stille mit barn udenfor sådan et sted. En nævnte etage ejendom- jeg bor i lejlighed og kunne aldrig drømme om at stille mit barn udenfor dernede og sove, det anser jeg som dybt uansvarligt, særligt i det område jeg bor i... Det er sku for farligt...

• #20   22. aug 2012 Mon ikke også de vil synes i gør noget galt smiley lad dog børnene, deres babyer, deres penge, deres forhold og deres problemer smiley

Kommentér på:
Undrer mig lidt..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce