{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

5 kg inden august? {{forumTopicSubject}}

Jeg var jo på vægten sidste mandag og så til min skræk at vægten havde sneget sig op på 78,8 hvor jeg ellers efter den første uge med dette mål var nede på 76,2 smiley

Jeg har så besluttet at nu er det slut og jeg skal bruge madlog HVER dag. Det er det eneste der fungerer for mig i og med jeg kan holde styr på hvor meget jeg spiser.

Er ret sikker på mit problem ikke er fordi jeg spiser vildt usundt, selvom der nok ryger lidt mere ned end der burde, men simpelthen fordi jeg spiser for meget..

Men, status er nu efter en uge er jeg gået fra 78,8-77,4. Det er SÅ skønt og fik endda lidt chokolade og piratos fredag, men så længe der bliver holdt styr på madindtaget de andre dage, så er der plads til en lille smule i weekenden smiley

Hvordan står det til hos jer? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5 kg inden august?
  • #2   9. jul 2012 Ja det jo lige det smiley Det er jo alt det hyggelige man ikke må få smiley Sejt med det løb. Har også selv overvejet at starte på et løbe program har bare ikke fået mig taget sammen til at komme igang.

• #4   9. jul 2012 Min søster har sendt et til mig hvor man på 16 uger vil træne sig op til at løbe 10 km. Problemet er bare at jeg HADER at løbe. Syntes det er så kedeligt. Jeg er mere til holdsport, men det er ikke muligt lige nu da jeg er selv med drengene fra kl 18 hvad dag og ikke har nogle der kan komme og tage dem...

• #6   9. jul 2012 Jeg har altid dyrket meget sport. Reddet hver dag, håndbold 3 gange om ugen og dans 1-2 gange om ugen. Men lige meget hvor god form jeg var i har jeg aldrig kunne løbe. Vi skulle løbetræne før håndboldtræningen og efter 200-300 meter syrede mine ben helt vildt. Derfor håndbold var en god sport fordi man løb en bane, stoppede op spillede lidt og løb tilbage osv.. Den lille pause man fik var nok.

Det var så slemt at jeg tog til læge og han sagde bare at nogle kan løbe andre kan ikke og det var der ikke noget at gøre ved.

• Katja .
    Katja . Tilmeldt:
    jan 2009

Følger: 1 Emner: 17 Svar: 118
    #7   9. jul 2012 Det går rigtig fint, for mig.. ja overraskende fint faktisk, har virkelig let omstillet mig til den nye livsstil hvilket egentlig bare er at spise vaireret og sund kost, forbyder ikke mig selv nogen ting, men prøver at undgå mad der er alt for usundt. Slik og chips og frem for alt fastfood som var en af vores store synder. Så er jeg også begyndt at cykle på arbejde, det giver 24km om dagen 4 dage i ugen og så cykler jeg ved siden af for træning og motion sammen med min kæreste et par gange også.. og vægten går da i den rigtige retning, selvom der har været et par aftener med fest hvor vægten gik lidt op smiley

Kommentér på:
5 kg inden august?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce