2.064 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
5. apr 2012 Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
tror jeg dør af hedeslag! {{forumTopicSubject}}
hehe, er det kun mig, der har levet i et helved de sidste 3 dage?? Der bare ALT for varmt til jeg kan være nogen stedet.. ;'( Og når jeg så bevæger mig ud at gå med hunden og kæresten, går det bare i total slov tempo.. det må godt blive lidt køligere for min skyld..
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.731
jun 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 290
Men føj i dag er det bare lummert og klamt i vejret
jul 2010
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 144 Svar: 1.731
og nu har jeg det bare røv varmt.. ej lige i dag frøs jeg også lidt så der kom lidt varme i brændeovnen
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
Tror kæresten er ved at være træt af alle vinduerne er åben hele tiden..
Men sån er der jo..
tror jeg dør af hedeslag!