2.622 visninger
|
Oprettet:
Så er barnevognen hjemme {{forumTopicSubject}}
Vi har hele tiden været enige om at vi ikke ville købe en ny barnevogn før den lille blev født, men kunne alligevel ik dy os for at kigge. Så igår fandt vi den flotteste EmmalJunga på guloggratis
Knaldrød, 2009, lift m. madress, babydyne, hovedpude, 2madresser til barnevogn, lagen, fluenet, regnslag, barnevognsrangle, Thor barnevognssele, intet rust, pletter el afblegninger overhovedet, fuldstændig ny. Kr 2300
Så nu er den købt og står sammen med hele vognparken i garagen og venter på at lillesøster kommer til november.
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 78 Svar: 263
Men er der jo ikke nogen grund til endnu, når vi skal flytte i noget større her i midten af næste mrd.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 344
Her skal der desværre ikke laves noget børneværelse da vi kun har 2 og de et jo optaget. Så den lille sover ved os til den sovet igennem og så kommer hun ind til Freya der bliver 23mdr når lillesøster kommet. Så må de dele værelse til vi evt finder noget andet el får bygget til.
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 3 Emner: 18 Svar: 344
Jeg har altid godt kunne lide Emmaljunga, men syntes det var for mange penge at gi for en vogn fra ny, men da jeg så fandt den vi har købt nu til lillesøster kunne jeg ikke dy mig...den ligner ikke en der har været brugt overhovedet, så er glad for vi hentede den. og så for 2300 med alt det tilbehør.
Så er barnevognen hjemme