hvorn går det?? {{forumTopicSubject}}
nu runder vi jo snart alle sammen 4 måned få er allerede rundet det...
hvorn går det med bebserne..
er i stille og roligt begyndt og lade dem smage grød og mos??
og er i begyndt og tænke på fremtiden omkring flere børn??
her går det godt sascha vokser fint dog ligger hun stadig under normal kurven.... hendes øjne er helt mørke og begynder meget og blive brune....
hun er en utroligt glad pige...
vi er stille og roligt begyndt og lade hende smage grød og mos...
sundhedsplersken kommer på tirsdag så jeg er spændt på hvad hun nu vejer og måler...
selvfølgelig kører mine tanker da omkring fremtiden og flere børn men jeg ved også at jeg har nok i de to jeg har liie nu og at jeg har en masse ting jeg først skal ha bearbejdet før jeg skal have flere....
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
Her går det også rigtig godt, Mila vender sig fra ryg til mave og kan hive sig op og sidde og stå hvis hun får 2 fingre at holde i.. Hun savler en del så tror måske der er en tand eller to på vej.
Men der ud over er hun en glad og velfungerende lille pige, hun får lidt grød engang imellem og er god til at spise det men slet ikke nok til at erstatte et måltid endnu (: Så det bliver supleret op med flaske (:
Min Sp kommer også her på tirsdag og så er det 2 måneder sidene hun sidste var her ca. Mila skal til at op i en 68 så lidt er hun da vokset
Nu fremtiden jo altid uklar.. Men jeg har altid sagt jeg ville have 4 børn, så jeg har hele tiden vidst at hvis jeg om 6-8 år stadig ikke har en kæreste at få det med, og min økonomi osv. kan bære det så får jeg hjælp til det.. så på det plan har jeg styr på det (:
okt 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 27 Svar: 222
Her har vi ikke snakket om flere. Min mand ville faktisk ikke have børn da vi startede med at komme sammen (har nu været sammen i 5 år) Men vi blev enige om at få Søren men hvis vi skulle have en mere skulle han først være omkring de 4-5 år. Det skal lige tilføjes at Søren er et ønskebarn for min mand
Her kommer sp først den 16. Men kan snart ikke vente mere
Rigtig god forårsdag til jer.
feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
Jeg har tænkt på at starte så småt på grød når hun er rundet 4 måneder. det går godt med amningen og kan se hun tager godt på.
Hun er begyndt at rulle om på siden selv, efter legetøjet.
Ang. søvn så sover hun endnu ikke igennem om natten. Vi er ihvertfald oppe 2 gange om natten. Forleden sov hun til kl 5, men der er ikke noget håb om det gentager sig med det samme. Hehe
Sp kommer først 26 juni - der er alt for lang tid til sys jeg. Hun var her sidst i marts.
Jeg er klar til at få næste barn - men min kæreste vil godt vente lidt.
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 30 Svar: 198
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Svar: 22
nov 2011
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 253
Det går osse godt her nu. Vi er næsten sluppet af med den s*tans kolik, så ørene får mere ro om aftenen.
Jodi er blevet rigtig god til at vende sig fra mave til ryg, og til at vende sig om på siden. Hun sidder osse rigtig meget op, det er åbenbart sådan hun har det bedst, og hvis hun holder fat i vores tommelfinger kan hun endda trække sig helt op og stå!
Vi har osse snakket om den næste og har en lille plan om at vente til jodi er omkring 2 år. Det synes vi er en go aldersforskel
Hun sover osse godt om natten. Omkring kl 21 falder hun i søvn i liften, og når vi så går i seng tager vi altid en flaske med. Går vi tidligt i seng -omkring kl 23, så vågner hun kl 4 og skal ha mad. Går vi i seng kl 01 sover hun til kl 8-9
Det er rigtig dejligt!
jul 2008
Følger: 42 Følgere: 41 Babyer: 2 Emner: 492 Svar: 7.897
diana, er du med i den nye januargruppe ? nu du var med i skråledåserne
jun 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 144 Svar: 2.011
jul 2008
feb 2011
Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
Mor til skønne Magnus Og skønne Merle < 3 *
Det ikke noget for os andre der er aktive herinde?
jul 2008
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 62 Svar: 416
Hun kan vende sig fra mave til ryg og næsten fra ryg til mave
hun sover hele natten,skønt
sp har lige været her hun vejer 3280 og er 62cm
jul 2008
mar 2010
Følger: 34 Følgere: 33 Babyer: 2 Emner: 286 Svar: 5.164
jun 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 62 Svar: 416
jul 2008
mar 2008
Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 2 Emner: 88 Svar: 1.060
Her går det som det plejer.. Luca er blevet døbt Filuca og er småt begyndt og få rytme.. men vi har stadig mange skrige perioder sent aften .. ;( i går blev hun 3 mrd.. og har i dag lige blevet stukket i begge ben.. Hun sidder oprejst og store øjne og holder hoved fint og fin kontak osv..
Ellers går det fint..
hvorn går det??
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside