{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.218 visninger | Oprettet:

hvorn går det?? {{forumTopicSubject}}

nu runder vi jo snart alle sammen 4 måned få er allerede rundet det...

hvorn går det med bebserne..

er i stille og roligt begyndt og lade dem smage grød og mos??

og er i begyndt og tænke på fremtiden omkring flere børn??

her går det godt sascha vokser fint dog ligger hun stadig under normal kurven.... hendes øjne er helt mørke og begynder meget og blive brune....
hun er en utroligt glad pige...
vi er stille og roligt begyndt og lade hende smage grød og mos...
sundhedsplersken kommer på tirsdag så jeg er spændt på hvad hun nu vejer og måler...

selvfølgelig kører mine tanker da omkring fremtiden og flere børn men jeg ved også at jeg har nok i de to jeg har liie nu og at jeg har en masse ting jeg først skal ha bearbejdet før jeg skal have flere....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvorn går det??
  • #1   3. maj 2012 Jamen vi nærmer os jo de 5 måneder (:

Her går det også rigtig godt, Mila vender sig fra ryg til mave og kan hive sig op og sidde og stå hvis hun får 2 fingre at holde i.. Hun savler en del så tror måske der er en tand eller to på vej.

Men der ud over er hun en glad og velfungerende lille pige, hun får lidt grød engang imellem og er god til at spise det men slet ikke nok til at erstatte et måltid endnu (: Så det bliver supleret op med flaske (:

Min Sp kommer også her på tirsdag og så er det 2 måneder sidene hun sidste var her ca. Mila skal til at op i en 68 så lidt er hun da vokset smiley

Nu fremtiden jo altid uklar.. Men jeg har altid sagt jeg ville have 4 børn, så jeg har hele tiden vidst at hvis jeg om 6-8 år stadig ikke har en kæreste at få det med, og min økonomi osv. kan bære det så får jeg hjælp til det.. så på det plan har jeg styr på det (:

• #2   3. maj 2012 Her går det super godt smiley Søren smagte lidt kartoffel mos sidst. men hold op hvor han dog brækket sig. hm. Så har jeg ikke lige haft modet siden. Men vi skal snart over på grød, for han er begyndt at afvise flasken nu.
    Her har vi ikke snakket om flere. Min mand ville faktisk ikke have børn da vi startede med at komme sammen (har nu været sammen i 5 år) Men vi blev enige om at få Søren men hvis vi skulle have en mere skulle han først være omkring de 4-5 år. Det skal lige tilføjes at Søren er et ønskebarn for min mand smiley ikke så det ikke lige blev misforstået. smiley

Her kommer sp først den 16. Men kan snart ikke vente mere smiley hehe.

Rigtig god forårsdag til jer. smiley

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #3   3. maj 2012 Milla bliver først 4 måneder sidst på måneden.
    Jeg har tænkt på at starte så småt på grød når hun er rundet 4 måneder. det går godt med amningen og kan se hun tager godt på. smiley
    Hun er begyndt at rulle om på siden selv, efter legetøjet.
    Ang. søvn så sover hun endnu ikke igennem om natten. Vi er ihvertfald oppe 2 gange om natten. Forleden sov hun til kl 5, men der er ikke noget håb om det gentager sig med det samme. Hehe

Sp kommer først 26 juni - der er alt for lang tid til sys jeg. Hun var her sidst i marts.

Jeg er klar til at få næste barn - men min kæreste vil godt vente lidt. smiley

• #4   3. maj 2012 Lukan er kun lige blevet 3 måneder så ingen mos her endnu smiley Tænker meget på om jeg engang skal have flere end de to jeg har.. men er meget splittet omkring det, kæresten siger nej smiley

• #5   3. maj 2012 Her går det også rigtig godt, Victoria er 3 1/2 mdr, vi var lige til Sp i dag, og vejer nu 7,1 kg og 66 cm lang, så hun vokser godt smiley vi vil også prøve så småt med grød når hun er de 4mdr.. smiley det sker bare så meget lige i øjeblikket i deres udvikling, det er bare så skønt at se..

• #6   3. maj 2012 Her runder vi først 3 måneder om 10 dage smiley

Det går osse godt her nu. Vi er næsten sluppet af med den s*tans kolik, så ørene får mere ro om aftenen. smiley

Jodi er blevet rigtig god til at vende sig fra mave til ryg, og til at vende sig om på siden. Hun sidder osse rigtig meget op, det er åbenbart sådan hun har det bedst, og hvis hun holder fat i vores tommelfinger kan hun endda trække sig helt op og stå! smiley

Vi har osse snakket om den næste og har en lille plan om at vente til jodi er omkring 2 år. Det synes vi er en go aldersforskel smiley

Hun sover osse godt om natten. Omkring kl 21 falder hun i søvn i liften, og når vi så går i seng tager vi altid en flaske med. Går vi tidligt i seng -omkring kl 23, så vågner hun kl 4 og skal ha mad. Går vi i seng kl 01 sover hun til kl 8-9 smiley
    Det er rigtig dejligt! smiley

• #7   4. maj 2012 vi nærmer os de 4mdr og her går det rigtig godt, stille og roligt:)

diana, er du med i den nye januargruppe ? nu du var med i skråledåserne smiley jeg er admin i den nye sammen med nogle stk, har mulighed for at lukke dig ind fordi du var i den anden- ellers er reglerne jo som de var i den gamle smiley

• #8   4. maj 2012 nej er ikk i den nye januar gruppe men jeg er da frisk

• #9   4. maj 2012 havde bare inviteret dig smiley !

• * Louise *
    * Louise * Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 41 Svar: 292
    #10   5. maj 2012
    Mor til skønne Magnus Og skønne Merle < 3 *
    Det ikke noget for os andre der er aktive herinde?

• #11   5. maj 2012 louise, jeg kan da lige spørge i admin gruppen, ellers skal man nemlig have været på terminslisten på mm - eller i skråledåserne smiley jeg spørg lige og vender tilbage

• #12   5. maj 2012 Her går det også godt, Chelsea er 3½ måned, og er startede på grød, hunelsker det.

Hun kan vende sig fra mave til ryg og næsten fra ryg til mave smiley
    hun sover hele natten,skønt smiley
    sp har lige været her hun vejer 3280 og er 62cm smiley

• #13   5. maj 2012 mor til 2 januar - 3280 ? sikken lille fis smiley

• #14   5. maj 2012 hold da op en lille fis smiley

• #15   8. maj 2012 6280 haha smiley det gik lidt hurtigt smiley

• #16   8. maj 2012 arh haha så forstår jeg bedre smiley

• #17   9. maj 2012 Hey tøser..
    Her går det som det plejer.. Luca er blevet døbt Filuca og er småt begyndt og få rytme.. men vi har stadig mange skrige perioder sent aften .. ;( i går blev hun 3 mrd.. og har i dag lige blevet stukket i begge ben.. Hun sidder oprejst og store øjne og holder hoved fint og fin kontak osv.. smiley har kun hørt et lille grin indtil videre..
    Ellers går det fint.. smiley

Kommentér på:
hvorn går det??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce