365 visninger
|
Oprettet:
louise... {{forumTopicSubject}}
hvorn går det med dig...?? kan du holde sengen...
du svarede mig ikke på om du havde mål på din livmoderhals...???
håber det bedste for dig og dine små bebser...
mar 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 24 Svar: 466
Min livmoderhals er målt til 23 mm. Det er endnu ikke kriminelt, men den er svunden 7 mm på en mdr, og det er ikke godt. Og det er derfor lægen har smidt mig i seng...
jun 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 27 Svar: 156
jeg spør fordi jeg fik målt min og den var 26 efter keglesnit. men den kan ligefrem "svinde" ind...?? pu ha.
jeg synes ikke der er langt fra dit mål til mit... : (
men håber du kommer igennem og de bliver der inde i laaang tid endnu..
mar 2008
jun 2008
jun 2008
mar 2008
Jeg får set en hulens masse fjernsyn og læst en del... men alligevel keder jeg mig efterhånden. Jeg glæder mig til at jeg kan lave ting igen, vaske tøj og støvsuge... Og handle.... uhh jeg savner at handle....
Jeg ved ikke hvor længe jeg får lov at ligge her, inden de laver ks. Lægen i sidste uge ville gerne have at jeg ihvertfald lå her i tre uger endnu. Men jeg vil jo bare så gerne føde i Horsens, men de har ikke nogen neonetalafdeling, så jeg ved ikke hvor store pigerne skal være, før de ikke behøver at komme der.
Der er idag 55 dage til den 17. april - den dag jeg går ind i 38. uge som burde være sidste dag... men nu får vi jo se...
jun 2008
ha ha savner at handle , ja det er sikkert nogle mærkelige ting man pludselig savner at få lov til.. håber du holder den laaang tid endnu. jamen du må jo bare bede til vor herre om de vil blive derinde så længe som muligt så du kan føde på horsens..
tror du ikke du får lidt vægt i morgen også...???
jeg krydser alt hva jeg har... giv lige en opdate når du får tid. : )
louise...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside