{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Moving mattress up to loft 250 kr.
  • Vask af 3x hovedtrappe til 5'te sal og rengøring af gårdtoilet 700 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  louise...
  • #1   10. feb 2009 Ork ja jeg kan godt holde mig i sengen, for jeg er skrækslagen for at stå op..... hvad nu hvis de pludselig kommer ud.... så jeg ligger i sengen det meste af tiden 98%.

Min livmoderhals er målt til 23 mm. Det er endnu ikke kriminelt, men den er svunden 7 mm på en mdr, og det er ikke godt. Og det er derfor lægen har smidt mig i seng...

• #2   10. feb 2009 ja det er bare at blive liggende, hvis det er det der skal til... jeg føler så meget med dig... jeg ville også blive panisk...
    jeg spør fordi jeg fik målt min og den var 26 efter keglesnit. men den kan ligefrem "svinde" ind...?? pu ha.
    jeg synes ikke der er langt fra dit mål til mit... : (
    men håber du kommer igennem og de bliver der inde i laaang tid endnu..

• #3   10. feb 2009 iflg lægen var 25 mm det normale. Det der gør det så "kritisk" er at min bliver kortere... jeg har haft mange plukveer som medvirker til at den gør det. Efter jeg er begyndt at ligge så meget ned, har jeg ikke helt så mange plukveer og de er ikke så kraftige, så sengeleje virker...

• #4   10. feb 2009 ja hun sagde også det med de 25mm til mig.. men glad for det virker for dig at ligge ned... : )

• #5   26. feb 2009 hvorn går det med dig louise....?? : )

• #6   26. feb 2009 Jamen jeg ligger her stadig. Det er nu 3 uger.... I morgen skal jeg scannes igen, livmoderhals, fostervand og flow i navlestrengene.

Jeg får set en hulens masse fjernsyn og læst en del... men alligevel keder jeg mig efterhånden. Jeg glæder mig til at jeg kan lave ting igen, vaske tøj og støvsuge... Og handle.... uhh jeg savner at handle....

Jeg ved ikke hvor længe jeg får lov at ligge her, inden de laver ks. Lægen i sidste uge ville gerne have at jeg ihvertfald lå her i tre uger endnu. Men jeg vil jo bare så gerne føde i Horsens, men de har ikke nogen neonetalafdeling, så jeg ved ikke hvor store pigerne skal være, før de ikke behøver at komme der.
    Der er idag 55 dage til den 17. april - den dag jeg går ind i 38. uge som burde være sidste dag... men nu får vi jo se...

• #7   26. feb 2009 jeg synes nu de er gået hurtigt de tre uger, men sikkert ikke for dig... : (
    ha ha savner at handle , ja det er sikkert nogle mærkelige ting man pludselig savner at få lov til.. håber du holder den laaang tid endnu. jamen du må jo bare bede til vor herre om de vil blive derinde så længe som muligt så du kan føde på horsens..
    tror du ikke du får lidt vægt i morgen også...???

jeg krydser alt hva jeg har... giv lige en opdate når du får tid. : )

Kommentér på:
louise...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce