{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  hej hej
  • #1   28. okt 2008 Det var så lidt Jannie - desværre har jeg nok ligeså mange, så jeg er nok ikke til så meget hjælp... men vi kan da støtte og følge hinanden...

  • #2   28. okt 2008 hi hi ja vi må klart være der for hinanden.... hvor langt er du henne...?? er det første gravititet...??

  • #3   28. okt 2008 jeg kan se louise k er blevet mor til to skønne bebser så må vi læsse vores spørgsmål over på hende ha ah hvis hun har tiden... : )

  • #4   29. okt 2008 Jeg er 13+5 idag, min termin blev rykket 5 dage frem da vi var til nf scanning. Og ja det er første graviditet

  • #5   29. okt 2008 Jaeh selvfølgelig.. smiley
    I spørger bare smiley


  • #6   29. okt 2008 Og nu er vi også nok til at gruppen ikke bliver slettet...

    Ok Louise: 1. spørgsmål: da jeg var til scanning "navngav" sygeplejersken tvillingerne til A og B. Hedder de det resten af graviditeten og er A altid A? De bytter ikke plads eller ???? Håber du forstår mit spørgsmål...


  • #7   29. okt 2008 tusinde tak louise k ... dig skal vi nok få glæde af...

    hvordan har /havde i det de første mdr ... jeg selv er meget ramt af kvalme og træthed og synes selv jeg har det rigtig hårdt... har ingen overskud til noget de fleste dage... ??

    louise b er dine tve eller en æggede....??


  • #8   29. okt 2008 Altså de kan sagtens bytte... mener jeg..
    for da jeg fødte var den der selvfølgelig kom ud først A , og den der kom sidst B ? smiley
    Men de 2 navngav også mine piger a og b allerede ved første scanning..


  • #9   29. okt 2008 Det var godt smiley hehe.

    Træthed, lidt kvalme og en DEL halsbrand.. puha da da..
    Det var det væreste syns jeg. og det følte mig hele graviditen.
    Mandler var min gode ven dengang smiley


  • #10   29. okt 2008 louise. jeg æder alt hva jeg kan komme i tanke om kan hjælpe men ja mandler er en af dem... problemet for mig er bare at jeg er dårlig inden jeg spiser og bliver det igen efter... nu prøver jeg at spise mange gange i stedet og så må vi sr om det hjælper... jeg har en kæmpe sult næsten en gang i timen... så jeg skal nok nå at blive en kæmpe hval. : ) jeg er ikke glad for du siger du var skidt hele vejen , det kan jeg næsten ikke overskue... håber det går væk om en uge eller to... får købt nogle piller idag mod kvalmen ...

  • #11   29. okt 2008 Altså ... det er jeg ked af smiley
    Jeg tog omkring 21 kg på... men altså på 14 dage var det meste ude af kroppen nu mangler der 2 kg til jeg har min "normale" vægt..
    Men skal siges jeg havde simpelhen så meget vand i kroppen at jeg virkelig havde elefant fødder til sidst...
    det var sådan at den sidste mrd inden jeg fødte, rendte der vand ud af benene af mig smiley det havde dem på sygehuset aldrig set eller hørt om.. men det har de nu smiley :P

    Hvor langt er i henne?


  • #12   29. okt 2008 21 er da okay, det siges at ligge mellem 20-30 kg med tvillinger. er glad for du siger der kun gik 14 dage ha ha .. mht vand så er det vel en fordel ikke at føde i høj sommeren. er sat til slut maj.. jeg er idag 9+4 .

    louise sover dine tøser i samme seng om natten og i såfald hvilken... ??


  • #13   29. okt 2008 Jaeh for pokker.. og pga den varme vi havde i år var det jo også helt vildt smiley
    De sover i samme seng . vi har en alm tremmeseng bare..


  • #14   30. okt 2008 okay en der er normal mål...?? 60 cm eller hvorn det nu er.... jeg ville bare tro de vækkede hinanden hele tiden..??

  • #15   30. okt 2008 en helt alm en .. smiley
    Nej ikke sådan, de kan godt li trykhed det første stykke tid. vi har en ekstra tremmeseng, når de bliver lidt større..


  • #16   20. nov 2008 Halløjsa piger :o)

    Takker for invitationen*SSS* Dejligt der er oprettet tvillinge gruppe ;o)

    Tillykke til dem, som venter tvillinger og til dem, der har fået *GS*

    Knus og dejlig dag.


  • #17   20. nov 2008 hej... vi er kun glade for der kommer flere til.. dejligt hvis vi to louise og jeg kan stille en masse spørgsmål til de garvede tvillinge forældre.... håber du får glæde af gruppen...
    også god dag til dig... jannie ; )


  • #18   20. nov 2008 Ja stort velkommen til



  • #20   13. dec 2008 Velkommen Josefine - det er altid dejligt med flere tvillingemedlemmer smiley

  • #21   13. dec 2008 skulle bare læse denne først hi hi ... håber der er masser af tid til at hjælpe os der venter... ; ) og velkommen.

Kommentér på:
hej hej

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce