1.623 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
1. aug 2009 Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 890
NF scanning idag :) {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Ja så var vi til NF scanning idag, fik fastsat min termin til d. 31. maj, så jeg bliver i gruppen med nød og næppe *s*
Alt så super fint ud, baby var lige så livlig som sidst vi så den, og der er lav risiko
Så vi er super glade, og glæder os nu om muligt endnu mere
Bare et lille glædes indlæg herfra, god weekend til jer alle
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 890
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 2 Emner: 33 Svar: 890
Så er det godt nok tæt på hinanden
Vi skal dagen efter min 21 års fødselsdag, bliver en god lille "ekstra gave" at få med
NF scanning idag :)