1.016 visninger
|
Oprettet:
Mælk {{forumTopicSubject}}
nogle af jer der allerede har mælk?
Jeg blev scannet for 7 uger siden og fik afvide at mit væv i det ene bryst er meget større og giver mere mælk end det andet, det kunne jeg jo kun bekræfte, da jeg har to børn i forvejen. Jeg makker allerede med ammeindlæg, da jeg lækker.. mest fra højre selvfølgelig.
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.412
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 144 Svar: 1.402
aug 2011
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 35 Svar: 496
så håber da det er meget normalt;)
feb 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Babyer: 2 Emner: 98 Svar: 2.196
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.090
Mælk