1.676 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
20. okt 2008 Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.194
Billeder af mine børn {{forumTopicSubject}}
Jeg er simpeæhen så stolte over dem og de billeder jeg har fået taget af dem i fredags hos en børnefotograf..
De er bare blevet så gode.
Håber det er okay, at jeg skriver det herinde..
Her er et lille link til dem.. Så i kan se dem
http://babygalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=9622
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 669
min veninde er nemlig sådan en fotograf og det ligner lidt den standard opsætning, så tænker om det var hende
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.194
De er taget i hundige centeret... Hun var i hvertfald super dygtig
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 669
Damn jeg er skrap til at genkende hendes stil/set up ;-P
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.194
Men var ihvertfald super sød
sep 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 74 Svar: 669
okt 2008
Følger: 36 Følgere: 35 Babyer: 2 Emner: 155 Svar: 1.194
Billeder af mine børn