{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.508 visninger | Oprettet:

snack saftevand {{forumTopicSubject}}

nu laver jeg jo selv saft hvert år til mine børn

jeg har masser af bær i haven (kan købes i foretninger også) jeg samler alt hva jeg kan (kan også laves med æbler)
og så hennekoger jeg det og lader det køle af uden a putte noget i og så det klart

det er så sundt og lækket og børne de nyder det man kan knap nå at få det lavet før det er væk

ville bare dele dette med jer andre da det er super godt for dem at få alle de gode vitaminer der er i bær
som du normalt ikke vile spise

dette er selvfølig til de lidt støre børn men vores den lille har fået det fra hun var et år smiley

hov å så sætter det fyt i maven smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Et Ifø toilet der nogengange løber . 590 kr.
  • build my bed 600 kr.
  • Opsætning af 2 væghængt sengeborde 375 kr.
  • Slå græs 440 kr.
  • Putting up paintings and pictures on the Wall 3.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  snack saftevand
Kommentér på:
snack saftevand

Annonce