{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.766 visninger | Oprettet:

Ny her :) {{forumTopicSubject}}

Hej piger

Nu tør jeg endelig at blive medlem af en terminsgruppe.. Er selv i dag 10+1 i dag... Skal til scanning på onsdag (vil være min 4. scanning) ved ikk det er heldigt at jeg får lov at se spiren så tit - men det er heller ikk nemt at være diabetiker og også have det at tænke på... Men kommer til scanning hver 2. uge og lige så tit til enten læge, jordemoder eller sygeplejerske....
Er ret nervøs for onsdag - men håber self det bedste. Har godt nok haft det skidt de sidste par dage, kvalme og bare dårlig... Har endda også fået røde knopper over hele kroppen(hormonerne) det er bare øv smiley
Men kort om mig:
Jeg er 1. gangs gravid, blev det efter 5 mdr. Jeg er 23 år, bor i sydjylland sammen med min mand (bryllupsdag i dag- 3år smiley :D) og vi har været sammen i 8 år. Vi har 3 dejlige hunde sammen, cavalier smiley og vi bor i hus og det er vi rigtig glade for.


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny her :)
Kommentér på:
Ny her :)

Annonce