{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.413 visninger | Oprettet:

Nogle der er gravide igen? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen :o)

Hvordan går det hos jer? Her går det super, Felix er begyndt i dagpleje og han elsker det. -Er nok hårdest for mor at undvære ham.

Vil lige høre om der er nogen der er gravide igen? Jeg synes det er svært hvor lang tid der skal være imellem dem. På en måde synes jeg ikke der skal være så lang tid imellem, men tror også bare det er super hårdt med to små børn.

Trine


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogle der er gravide igen?
  • #1   9. mar 2011 her går det os super. celina er startet i dagpleje og det går os super.
    men igen er det hårdest for mig og undvære hende. smiley
    her er der ikke lagt planer for nr 2 endnu sårn rigtig. da jeg skal igennem en masse med arbejdsprøvning efter en trafikulykke så kan ikke rigtig holde til at arbejde:( så når det er overstået så kommer projekt nr 2 igang :))


  • #2   9. mar 2011 her går det super caroline har ikke fået en plads i dagpleje endnu, eller dvs hun fik en men det kunne slet ikke lade sig gøre med vores arbejds tider og min barsel slutter her den 16 marts plus der stort set ingen dagplejer er ledig så det er bare super. :o(

    er ikke gravid igen har i forvejen en dreng på 10 år og en pige på 5 år så tror vidst vi har lukket og slukket for ovnen her :o)


  • #3   11. mar 2011 hos os går det også super, havde sundhedsplejeske den 10-3-11 og oliver er82 cm og 11 kg. skulle starte i dagpleje 1 marts, men kom kun afsted 1 dag også syg, en hel uge med feber og forkølelse, så vi starter op igen når han er rask..
    vi planlægger at blive gravide igen nu her, da jeg pga medicin skift gerne vil have det overstået...


  • #4   14. mar 2011 her går det super Jens vokser og starter i morgen i dagpleje samme stedx som søster...

    Jeg har to SMÅ børn og skal ikke have flere nu... så er startet p-piller igen ...


Kommentér på:
Nogle der er gravide igen?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce