{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  5 uger
  • #1   4. mar 2011 I kan evt. prøve at give ham nogle mylicon dråber, det hjælper mod spædbørnskolik og luft i maven mm. Har selv glæde af dem herhjemme og de fås i håndkøb på apoteket..

Vi kom først afsted da Signe var 7 uger pga. ferie mm. men var 61 cm. og vejede 5800 g. Tiden flyver afsted kan slet ikke følge med..

• #2   4. mar 2011 Det er da super flot..

Jeg var selv til 5 ugers tjek med Laura i mandags og der var hun 60 cm lang og vejede over 5 kg så en stor pige, der også er god til at holde hoved plus hun er meget vågen og obsaverende..

• #3   4. mar 2011 Jeg var også afsted i går.. og min basse vokser rigtig hurtigt. han var 59 cm og 5800 g. så han er vokset 5 cm og taget 1800g på siden fødslen.
    sys det går alt for stærkt smiley men han gik igennem alle prøver hel fantastisk. lægen var helt paf over hvor godt min søn trvies og hvordan han udvikler sig.. så det er jo skønt smiley

er ked af det med kolik, håber det snart er væk igen.

• #4   4. mar 2011 Hjalte blev 4 måneder igår, og han er nu på 3300 og 50,5 så han vokser okay smiley

• #5   4. mar 2011 Vanessa var til 5 ugers da hun var 7 uger og 1 dag. Hun vejede uden tøj på 4500 og 55 lang. Lægen måtte endda spørge om jeg havde givet hende modermælks erstatning, fordi hun voksede så flot på kun min mælk ! smiley Og han printede endda kurven ud til mig, hun lå liiiige over gennemsnittet så det skulle jeg/vi bare være så stolte over, om OMMM jeg var ! Var helt høj hehe, det var nemlig 1000 år siden hun havde været vejet, så var godt spændt og en smule nervøs for om hun voksede som hun skulle ;D Alt andet var os fint : )

Nessa har muligvis os haft lidt natte kolik, men er bedre hvis vi lægger hende i hendes egen seng i liften ved siden af os, før lå hun jo i min favn, og hun kunne skrige lææænge om aftenen, men det er langt bedre nu.

Hun sover typisk fra kl 00.00 om aftenen CA, og så en 4 ½-5 timer frem, får mad og sover så igen til 8-10 stykker, er vågen 2 timer måske og sover igen, og sådan fortsætter det, men om dagen svinger det hvad hun sover. Men ja, er STOLT over at hun sover de der for det meste 5 timer om natten, SÅ SKØNT, og det er efter hun sover for sig selv, ellers vågnede hun hver eller hver anden time, fordi hun kunne lugte min mælk og så spiste hun og blev tosset fordi hun var mæt, men ville gerne have mere men fik mavesmerter osv osv, dum cirkel, men nu er alt bedre smiley <3 smiley

• #6   4. mar 2011 Nadja. Som mor til et kolikbarn kan jeg også råde dig til at prøve mylicon dråberne. Dog skal du måske lige omkring din SP før du køber dem. Vi har også prøvet dem på Oliver, men de virker ikke på ham.

Jeg kan kun sige at det eneste der virker på ham, er at ligge på maven af en af os og sove. Så ligger han nemlig ikke fladt, og kan derfor lettere komme af med bøvserne. De sluger jo meget luft når de græder, og det gør ondt at få op, hvis de ligge helt fladt ned.

Det er hårdt at have dem liggende på maven hele natten, men det er det værd, frem for en masse skrig og skrål.

• #7   4. mar 2011 mona : Er din søn 4 mdr , og vejer så lidt er det normalt ?? Eller er han for tidligt født eller ?? smiley Undskyld jeg spørger ..

Joan : det il jeg gøre ang de drupper og snakker med sp om ,, ang og sove på maven det jeg ikke meget for da jeg har hørt de ikk må sove på maven ,, ?? Eller er det mig der er helt tabt bag en vogn ?? Men ja det sku hårdt , især når det er om aften , og det er der hvor manden kommer hjem og vi bare har brug for at slappe ,, men sådan er det , når man vælger og få et barn ,, elsker min søn over alt på jorden , og ingen kan tage ham fra mig smiley

Og til alle jer andre , det super flot med de fine børn i har der bare tage på smiley

• #8   4. mar 2011 hehe han er født 3 måneder for tidlig smiley

• #9   4. mar 2011 Liva er nu 8 uger, men til 5 ugerstjek vejede hun 3700g og målte 50cm, så det er også super flot hun vejede 2645g ved fødslen...

• #10   4. mar 2011 Nårh okay hold da op det var ogs meget så må han ha' været totalt for tidligtg født lille pus

• #11   5. mar 2011 Nadja. Når det er på maven af dig, så skulle der ikke ske noget. Det er hvad min sp har rådet mig til, da det er det Oliver har det bedst med.

Hvis der skulle ske noget, så vil du helt sikkert vågne.

Oliver ligger i forvejen på siderne og sover, da han gylper så meget. Jeg tør simpelthen ikke lade ham sove på ryggen, i frygt for at han gylper og ikke kan komme af med det.

• #12   5. mar 2011 okay ,, i nat har min lille mand sovet hos hans moster hjemme ved mig og selvf var han KUN vågen en gang og skulle ha' mad hahah smiley Men meget dejligt så var helt dejligt og kunne sove om natten smiley

• #13   5. mar 2011 Uha ja det må ha været skønt.

• #14   5. mar 2011 det var bare super dejlig hun er bare så sød lille søster tager ham bare så jeg kan få noget søvn og nå et bad osv hun er guld hver og nyder det de dage hun er her inden hun smutter tilbage til kbh smiley

Kommentér på:
5 uger

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce