{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.754 visninger | Oprettet:

Opdateringsrunde! {{forumTopicSubject}}

Nu er vi jo ved at have store børn, så mon ikke det er ved at være tid til en lille update smiley

* Navn og fødselsdag på barnet?
* Hvilken personlighed har jeres barn fået?
* Hvem ligner barnet - mor/far/anden familiemedlem?
* Vægt, højde, tøj størrelse?
* Hvor mange tænder har barnet?
* Hvor langt er barnets sproglige udvikling?
* Er der kommet flere søskende til eller er der planer om flere?
* Er i stadig sammen med barnet far?
* Andet spændende?

Og så kunne jeg jo lige starte!

* Navn og fødselsdag på barnet?
Simone er født d. 15/6-09

* Hvilken personlighed har jeres barn fået?
Hun er stædig fra sin mor og utålmodig fra sin far. Hun er faktisk en værre skrappendulle, som kan blive rigtig rigtig sur! Vil alt selv og kan finde på at smide mor ud af værelset og smække med døren smiley Heldigvis er hun dog den nemmeste pige i dagpleje og hun bliver rost til skyerne, så vi bliver helt forlegne! Og ja, så giver hun de bedste knus og har det frækkeste glimt i øjet!

* Hvem ligner barnet - mor/far/anden familiemedlem?
Hun lignede kun far, da hun kom ud, men nu ligner hun mere og mere mor - bare med mørkt hår og brune øjne!

* Vægt, højde, tøj størrelse?
10,6 kg og jeg tror hun er omkring 85 cm. Hun er lige rykket i str. 86

* Hvor mange tænder har barnet?
16 styks og det har hun haft siden hun var 18 mdr.

* Hvor langt er barnets sproglige udvikling?
Det halter lidt bagefter, men vi kan høre en udvikling fra dag til dag for tiden! Hun er lige nu begyndt at ville efterligne vores ord, når vi spørger hende: "Kan du sige...." Så forsøger hun! Hun kan lydene på et utal af dyr (lige fra hund til myresluger!) og så har hun lige lært at sige "far" og det siger hun mange mange mange gange om dagen!

* Er der kommet flere søskende til eller er der planer om flere?
Nej og heller ikke planer om flere lige foreløbig

* Er i stadig sammen med barnet far?
Ja

* Andet spændende?
De sidste par dage har hun vist tegn (næsten) hver gang hun har tisset eller lavet i bleen smiley Så kigger hun ned på bleen og peger på den! "Trænger du til tør ble?" spørger jeg. "Ja" og så går hun selv hen til puslebordet smiley Så må vi håbe, at det fortsætter og vi kan få hende lidt ud på potten! Det kunne jo være skønt, hvis hun kunne blive renlig, når hun er 2! Krydser fingre, men tør heller ikke tro på det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opdateringsrunde!
  • #1   3. mar 2011 * Navn og fødselsdag på barnet?
    - Lui Holst Lund født den 26-06-09

    * Hvilken personlighed har jeres barn fået?
    - Lui er utrolig kærlig dreng der giver sin mor og far rigtig mange nys og knuser, men ligeså kærlig han kan være lige så stor en hidsig prop kan han være. Han er utrolig selvstændig og ved lige hvad han vil.

    * Hvem ligner barnet - mor/far/anden familiemedlem?
    -Udseende mæssig ligner han sin far SÅÅÅÅ meget, det er helt vildt. Temperament mæssig er det nok mest mig he he.

    * Vægt, højde, tøj størrelse?
    -Lui vejer 11 kg og er 89 cm høj og bruger 92 i tøj men det er snart ved at være for småt til ham i længden.

    * Hvor mange tænder har barnet?
    -14 tænder

    * Hvor langt er barnets sproglige udvikling?
    - Lui siger rigtig mange ord men sætter ikke to ord sammen endnu.
    Han er først begyndt at sige noget for ca to måneder siden men nu går det også stærkt... Han er så dygtig og hurtig til at lære nyt, he he han tæller allerede til tre smiley Lyder så sødt.

    * Er der kommet flere søskende til eller er der planer om flere?
    - Vi ville have været i gang med nummer to her til januar men lysten var der slet ikke da vi kom til januar, ville nyde Lui alene lidt længere endnu. Men nu har lysten så meldt sig i stor stil til at holde en lille baby i sine arme igen og jeg savner min store mave. Så til sommer har vi aftalt at vi vil igang også fordi at vi syntes ikke Lui skal nå at blive 3 år før han bliver storebror smiley

    * Er i stadig sammen med barnet far?
    - Det er jeg i hvert fald, elsker min dejlige mand som også er verdens dejligste far...

    * Andet spændende?
    -Er så stolt af min store dreng, han forstår alt hvad man siger til ham og han vil såå gerne hjælpe til i hverdagen, det er så sødt at se hvor gerne han vil efterligne os. Han dækker bord, han bærer ud i opvaskemaskinen og putter sit tøj i vasketøjs kurven og laver mad til hunden og han elsker bare at få opgaver den skøre unge smiley



  • #2   3. mar 2011 * Navn og fødselsdag på barnet?
    Isabella Glad Ladegaard født d. 30 maj 09

    * Hvilken personlighed har jeres barn fået?
    Isabella er utrolig stædig med ikke så meget tålmodighed. Men ud over det en utrolig glad pige med mod på livet og alt muligt farligt..

    * Hvem ligner barnet - mor/far/anden familiemedlem?
    Hun er begyndt at ligne mig rigtigt meget, da jeg var på den alder.. Men har stadig hendes fars øjne..

    * Vægt, højde, tøj størrelse?
    Uha, vægt og højde ved jeg godt nok ikke.. Da det er lang tid siden hun er blevet vejet og målt.. Men tøj str. der bruger hun lidt 86, men er på vej over i 92...

    * Hvor mange tænder har barnet?
    Det har jeg ikke styr på.. Men tror hun er ved at have alle sammen..

    * Hvor langt er barnets sproglige udvikling?
    Isabella er utrolig langt med sit sprog, kan en masse ord.. Kunne hun faktisk stort set allerede, da hun var lige lidt over 1år..

    * Er der kommet flere søskende til eller er der planer om flere?
    Jaa, hun er blevet storesøster her d. 2/2 2011.. Så hun har fået en lillesøster..

    * Er i stadig sammen med barnet far?
    Neej det er jeg desværre ikke. Han valgte at stoppe forholdet lige inden Isabella blev 1år..

    * Andet spændende?
    Hun er en utrolig kærlig storesøster og rigtigt stolt når hun får lov til at sidde med sin lillesøster.. Men Isabella har de sidst mdr kommet og sagt hver gang hun har lavet PRUT, så jeg går bare og venter på hun kommer også når hun har tisset i bleen.. Hun hjælper meget til..




  • #4   5. mar 2011 * Navn og fødselsdag på barnet?
    Celine og er fra den 28 April. 09-

    * Hvilken personlighed har jeres barn fået?
    Hún ved hvad hun vil , stædig eller en rigtig dejlig pige med massere af livsmod smiley

    * Hvem ligner barnet - mor/far/anden familiemedlem?
    Hun ligner sin far lidt endnu men er begyndt at ligne mig mere og mere .

    * Vægt, højde, tøj størrelse?
    Celine vejer 11kg og er 86cm høj. tøj bruger hun 86 men er på vej over i en 92.

    * Hvor mange tænder har barnet?
    14 tænder:)

    * Hvor langt er barnets sproglige udvikling?
    Celine er langt foran med at tale, hun kan sagtens sætte 5 ord sammen så det er ingen problem man skal lige passe på hvad man siger hehe..

    * Er der kommet flere søskende til eller er der planer om flere?
    Vi ved endnu ikke om vi skal have flere end Celine, jeg er selv enebarn men hvis lysten kommer så skal vi have en mere ellers ikke.

    * Er i stadig sammen med barnet far?
    Ja den bedste smiley og den dejligste far for Celine.

    * Andet spændende?
    Sutten er hængt på sutte træet idag så er den væk smiley




  • #6   27. okt 2011 Bedre sent end aldrig smiley

Kommentér på:
Opdateringsrunde!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce