{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.307 visninger | Oprettet:

savner den store upraktiske mave.. (trist) {{forumTopicSubject}}

Ja, så overskriften fortæller, hold nu op hvor jeg savner den store skrumlede mave, som var i vejen for alt ting..
Jeg har så svært ved at acceptere at maven bare var væk uden jeg fik noget ud af det..
Jeg har ikk prøvet det endnu, men jeg føler jeg savner de søvnløse nætter, l*rtebleer og gylpepletter.. gi'r det overhovedet mening?
jeg glæder mig sååå meget til vi må prøve igen, det er å svært at vente.. smiley

undskyld, var bare lige nødt til at komme af med det..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  savner den store upraktiske mave.. (trist)
  • Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #1   23. jan 2013 Er rigtig ked på dine vejne at miste to gange smiley

Håber du snart får opfyldt dine drømme smiley

• #2   23. jan 2013 Ja! Jeg er helt med på hvad du mener!! For da maven var der var prinsessen der også, lige der i sikkerhed og ikke på kirkegården hvor hun slet, slet, slet ikke burde være!!!! smiley

• #3   23. jan 2013 Tak Theas mor.. drømmen begynder forhåbentligt omkring april-maj der er lige en hpv vaccine i vejen..

M T -mor til en prinsesse og en engel: ja præcis.. de burde jo netop være i sikkerhed i vores maver, stedet de skulle vokse sig store og stærke, klar til at møde den store verden.. det er sådan en tom fornemmelse at komme hjem igen uden sin baby.. hvor har jeg det dog bare øv agtigt lige nu..

• #4   23. jan 2013 Åhh hele 2 smukke piger har i mistet.. Det hør ondt helt ind i hjertet:( hvor langt var du henne med nr 1 da det skete?:'(

• #5   23. jan 2013 Gør mig virkelig ondt, sådan noget burde ingen opleve, og da slet ikk to gange som jer smiley

Hvad skete med nr 1?

• #7   23. jan 2013 Det kan jeg virkelig godt forstå - det er også bare så pisse unfair at I ikke har fået jeres piger med hjem.....

Håber snart at I kommer hjem sammen med jeres baby

• #8   23. jan 2013 Tak alle sammen.. det er så svært, det er slet ikk til at beskrive.. Malou mistede vi i 2010 i 24'ende uge.. Hun fik ikk nok næring og var alt for lille.. Sara mistede vi for kun 5 mdr siden i uge 38, hun døde af blodmangel hun havde mistet 212 ml, hvor et spædbarn har mellem 300 og 350 ml i kroppen.. Så det er hvad de kalder virkeligt sort uheld fordi det sker sjældent.. Og ja jeg ville 1000 gange heller være gravid for altid end at ha mistet.. Bare det at se alle de baby/børne ting vi stadig ikk får i brug.. Synes sQ ikk livet er fair over for mig og min kæreste og vores børn.. Øv!

• #9   23. jan 2013 åh hvor er det frygteligt smiley

• #10   23. jan 2013 Ja, det er den mest forfærdelige følelse smiley Jeg savner også alt det jeg ikke nåede at prøve (lyder mærkeligt at man kan savne noget man ikke har prøvet, men sådan føles det).
    Synes heller ikke det er til at fatte at (for vores vedkommende) "allerede" er 6 mdr. siden. Det føles som igår og det føles som en evighed siden. Savnet efter maven og Jamie kommer snigende i ny og næ. Vi er så, så heldige at vi venter os igen, men kan allerede nu mærke nervøsiteten komme snigende.

• #12   23. jan 2013 Det er et meget meget barsk indlæg!
    Jeg må indrømme, at det giver mig tårer i øjnene, når jeg læser om din historie.
    Min mave slår knuder og jeg kan mærke de holde gys på min krop.

Hold da nu op, hvor har i været meget igennem, og jeg har så inderligt ondt af jer.
    Hvor vil jeg ønske for jer, at tredje gang er lykkens gang.
    I fortjener om nogen at få jeres ønske barn, og at lykken vil være med jer.

Jeg kan godt forstå at du mangler at komme af med det, for det er klart at man mangler at få snakket om det.

Har i fået noget hjælp???
    Og har i god støtte i familie og venner???

Husk at nyde og pleje hinanden, for det har i virkelig brug for!

De kærligste hilsner fra Min smiley <3

• #13   24. jan 2013 Tak alle sammen! i er så søde og forstående..

Tillykke Christina! er glad på jeres vejne!

på en måde får jeg det lidt skidt oer at ha skrevet det her indlæg, for jeg bryder mig ikk om at det påvirker jer andre så i bliver kede af det.. jeg ved os godt at jeg nok burde kunne ha sagt mig selv at det vil påvirke andre.. men jeg ønsker jo ikk at.. nej jeg ved kk hvordan jeg skal forklarer det.. håber i forstår alligevel..

vi har en rigtig god støtte i en del af familien og vennerne er fantastiske.. vi snakker rigtigt meget sammen og med andre om hvad der er sket, for at det ikk skal 'æde' os op indvendig.. vi har ikk ønsket en psykolog, for første gang (lyder så barskt at der er en første gang) følte vi meget at vi burde føle på en bestemt måde for at sørge rigtigt.. og det kunne vi ikk, vi har vores måde, og der er at snakke, hvis jeg har brug for at snakke kl 3 om natten så snakker vi, og omvendt.. og det virker for os..
    jeg tror at grunden til det er så svært for mig lige nu er fordi jeg så inderligt ønsker at være gravid igen, og når man så ikk må, så bliver det hele bare lidt sværere..

• #14   24. jan 2013 Jeg forstår dig fuldt ud!

Jeg det at lave et indlæg her inde, hjælper dig jo også til, at komme ud med nogle af alle dine trælse tanker.

Jeg havde gjort det samme, for det er altid rart at dele sådan noget med andre, så det ikke æder en op inde fra smiley

Kommentér på:
savner den store upraktiske mave.. (trist)

Annonce