1.259 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "skal vi lege"
skal vi lege lidt igen?
hej alle tidligere idag legede vi en lille leg. håber der er 5 denne gang der vil være med. jeg indsætter lige mit oplæg fra i eftermiddags så alle er klare på hvad det er vi leger, og ikke minds...
hej alle tidligere idag legede vi en lille leg. håber der er 5 denne gang der vil være med. jeg indsætter lige mit oplæg fra i eftermiddags så alle er klare på hvad det er vi leger, og ikke minds...
Skrevet af: janne - 5. aug 2009
Lege..
vi skal på familieudflugt i morgen, og jeg ska stå for legene, men det eneste jeg er kommet på er rundbold.. Så kom med forslag tak:)
vi skal på familieudflugt i morgen, og jeg ska stå for legene, men det eneste jeg er kommet på er rundbold.. Så kom med forslag tak:)
Skrevet af: Trine S - 12. aug 2011
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
- Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
- Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
- Handyman 1.180 kr.
- Opsætning af gardin 459 kr.
- Opsætning af hattehylde 700 kr.
jul 2008
Følger: 58 Følgere: 56 Emner: 85 Svar: 311
skal vi lege...