8. dec 2009 Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Sove på maven? {{forumTopicSubject}}
Hej piger
Sagen er den, at Agnes dem sidste måneds tid har sovet på siden om natten, men her de sidste par dage har lagt sig over på maven, for at sove. Nogle gange vender hun sig først når hun er faldet i søvn, og bliver derefter irreteret fordi at hun ikke vil sove på maven alligevel, og så må jeg ind og vende hende, da hun åbenbart ikke selv vil gøre det når hun sover.
Agnes sover i tremmeseng på hendes eget værelse, og det gør mig helt ærligt meget nervøs at hun de sidste dage har vendt sig på maven, når hun ikke selv vender sig tilbage igen hvis det er det hun vil. Jeg frygter "vuggedød" meget, ligesom jeg kunne forestille mig de fleste gør, og jeg har bare hørt sig meget dårligt om hvis børn sover på maven.
Jeg tjekker hvordan hun ligger inden jeg går i seng, og ellers bliver hun altid lagt på ryggen, også når hun har spist og bliver puttet igen. Det er heldigvis mest til formiddag og i den første periode om natten hun vender sig, for ellers sover hun som en sten.
Mit spørgsmål er så, om jeres børn gør det samme? Hvad gør i? Er der en måde jeg kan sikre hende på, så det ikke gør noget hun sover på maven? Og hvad er jeres holdning til det?
Jeg ved ikke om jeg er for pylleret, men sådan er det jo nok bare at være mor:) Men det er svært at falde i søvn, hvis man bekymre sig sådan..
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 31 Svar: 275
min sp siger han gerne må,
men hvis hun bare vender sig om på maven, så læg evt en rullet stofble foran hende helt tæt fra bbrystkassen og ned ikke foran hovedet, så den lidt gør så hun ikke kommer om på maven(;
dec 2009
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 137 Svar: 899
Ja, altså hun roder også rundt i sengen, og ligger aldrig med hovedet i samme ende som man ligger hende i,.. Og på den forkerte led, med benene ud gennem træmmerne,
mar 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 31 Svar: 275
Sove på maven?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside