1.034 visninger
|
Oprettet:
Tilmeldt:
24. apr 2008 Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
Kage til daginstitution {{forumTopicSubject}}
Jeg har gang i en kage til personalet i en daginstitution, men jeg kan slet ikk lige finde på hvad jeg skal pynte den med.. Den bliver overtrukket med fondant, men hvad for noget pynt skal jeg komme på?? Nogle gode forslag?? Det blir en chokoladekage med hindbærmousse og dumlecreme...
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
jeg lavede denne her til manden og hans kollegaer da de havde personale møde i vuggestuen
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
ja kagen laver jeg dagen før - så i køleskabet. så er den lidt mere fast når jeg overtrækker den
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
apr 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Babyer: 2 Emner: 519 Svar: 5.572
dec 2010
Følger: 22 Følgere: 21 Emner: 331 Svar: 3.173
mar 2008
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 2 Emner: 20 Svar: 315
Kage til daginstitution