{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
504 visninger | Oprettet:

ventetiden {{forumTopicSubject}}

Hvordan har I det med at gå og vente på jeres baby? jeg syns det helt ulideligt... vil bare ha hun skal komme ud nu...

så i nat drømte jeg at jeg fødte hende... fødslen gik så hurtigt og så nemt, at jeg dårligt lagde mærke til det, og så sad jeg der med verdens sødeste lille pige... men hun voksede bare ulideligt hurtigt... ville bare ha at hun skulle blive ved med at være baby...

så nu, selvom hun ikke engang er blevet født, går jeg og er bange for at tiden bare skal gå alt for hurtigt når hun først er kommet ud... det forfærdeligt at tænke på, når tiden går så langsomt lige nu...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventetiden
  • #1   21. aug 2008 Hader ventetid.. Men lige ved det her er det nok fordi jeg bare går hjemme og venter på at der skal ske noget... Har gået sygemeldt siden jeg var ca 11+5 og er altså 27+1 nu.. Så det er længe...

• #2   21. aug 2008
    Jah... har osse selv bare gået derhjemme og ventet næsten lige så længe... nu jeg så begyndt i skole... men altså, syns næsten bare at tiden går endnu langsommere nu...

Og så hader jeg når folk siger... "nu der ikke så længe til".... eller "det jo snart" og sådan noget... for syns bare der er vildt langt tid til... 3 måneder.... det er altså lang tid...

• #3   22. aug 2008 Jeg synes også at der er noget tid endnu, man bliver lidt utålmodig hehe smiley

Kommentér på:
ventetiden

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce