{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ventetiden.... :(
  • #1   19. jun 2010 Fødte sidste år i Dec, og er nu sat til Januar næste år.. uha, tiden gik bare langsom, under sidste grav.. dog ikke den sidste måned.. fordi det var så hårdt.. så kunne ikke overskue mere end en dag ad gangen.. Men jo, jeg har termin d. 27. januar (indtil videre) skal undersøges nærmere om 3 uger.. og der er godtnok laaang tid.. men nu har jeg en lille én i forvejen, så det er lidt nemmere... men glæder mig mest til at vide køn, så er det nemmere at købe ind til det smiley

• #2   19. jun 2010 merete> ja glæder mig også meget til at vide kønnet, men manden vil ikke vide det før fødsels så ved ikke hvad jeg gør, for jeg har svært ved at holde glæden for mig selv smiley

• #3   19. jun 2010 kan han så ikke gå ud af rummet, imens det bliver nævnt?? uha, forstår slet ikke t folk kan vente med at få det at vide.. er et mennesker der planlægger meget.. så forstår det slet ikke smiley

• #4   19. jun 2010 tro mig det er jeg også.. elsker orden osv.. alt skal bare være i orden..
    jo han kan godt gå ud i mens, men problemet er at jeg ikke ville kunne holde mund, lige pludselig tænker jeg ikke over han er tilstede også fortæller jeg det til f.eks en veninde også er løbet kørt smiley

• #5   19. jun 2010 Har slet ikke problemer med at vente denne gang, synes faktisk tiden denne gang gå ret rurtigt, er 11 uger henne i morgen så mandag går jeg jo så ind i 12 uge... Det jeg glæder mig aldermest til er at mærke liv, det er så skøn en oplevelse...

Angående det med at vide kønnet, ja der kan jeg jo slet ikke forstå at folk vil vide kønnet, synes det er at pakke jule/fødselsdagsgaven ud før tid, har det sådan at så er der jo intet spændende ved at føde, det at få kønnet at vide når den bette er født er bare så dejligt...

• #6   19. jun 2010 skumtrold> du har også en trold i forvenjen, så kan du hygge om hende.. snyd.. sys tiden snegler fuldstændig.. det er til at blive sindsyg af smiley

ja det med at vide kønnet før tiden ødelægger jo lidt til fødslen, men jeg kan slet ikke vente med at finde ud af det smiley

• #7   19. jun 2010 Ja det er rigtig, men synes enæige også at sidste graviditet gik hurtigt nu hvor jeg tænker over det.. Husk at nyde det, for lige pludselig er det overstået, maven er væk og de små spark..

Hvorfor er det at du bare ikke kan vente, hvad sker der ved at vente ?
    Hvad er det du ikke kan gøre når ikke du ved kønnet ?

• #8   19. jun 2010 uha ville så gerne kunne svare på dine spørgsmål, men det er svært. hvorfor jeg ikke kan vente med at vide kønnet aner jeg ikke, er bare allerede nu ved at blive sindsyg over jeg ikke ved hvad der ligger inde i min mave smiley

kan selvfølgelig købe alt hjem til den lille, bare i neutrale farver, så intet problem der.. men ja kan ikke helt forklare hvorfor smiley

• #9   19. jun 2010 Nej det er jo også det jeg tænker, du kan jo stadig købe lækre babyting, bare i neutrale farver, må sige at jeg købte en masse i neutralefarver, fordi jeg ikke viste kønnet, og skla jeg være ærlig synes jeg også meget af det var søder end det der enten var til piger eller drenge, det kan være svært at finde, men så gå tiden jo også med at lede..

Skal jeg være helt ærlig tror jeg at du vil takke mig og din kæreste for ikke at vide kønnet før fødslen, det gør dte altså bare lidt sjover, og så lang tid er det jo ikke du skal vente... Og tænk på den gang man ikke kunne se kønnet, der overlevede man jo fint..

• #10   19. jun 2010 hehe ja det gjorder man jo dengang, og gør man nok også i dag smiley men sys bare at så bliver 6 måneder meget langtid smiley

• #11   19. jun 2010 nej ikke hvis de bruges rigtig som jeg skriver..

• #12   19. jun 2010 hvordan kan de dog bruges rigtig, arbejder meget for at få tiden til at gå.. men sys bare det snegler :o)

• #13   19. jun 2010 hehe ja, men man kan godt lave nogle ting og så lade være med at tænke på at man er gravid hele tiden..

• #14   19. jun 2010 hehe.. selvfølgelig.. så længe jeg er på arbejde.. så tænker jeg slet ikke baby, har jeg slet ikke tid til som kok smiley men når man sidder i sofaen alene hjemme så kommer det da til en..

• #15   19. jun 2010 ja selvf, og der skal jo også være tid til at tænke på babyen..

• #16   19. jun 2010 Jeg personligt synes at neutralt tøj er røv kedeligt.. da jeg får mørke børn, vil jeg gerne have noget med knald på (altså farverne). Jeg er et menneske der planlægger og jeg synes ikke det er ligeosm at pakke en gave ud før tid.. vi var også til 3d scanning og skal det også igen, denne gang.. man ved jo først helt præcist hvordan baby ser ud, når den kommer til verdenen, alligevel

• #17   19. jun 2010 ja, man kan jo blive snydt, har en veninde der fik at vide hun ventede en dreng med 100% sikkerhed, men barnet manglede altså lige tappen, så det blev en pige i stedet smiley

• #18   20. jun 2010 vi var ikke i tvivl.. vi kunne se hele udstyret ganske tydeligt på 3d scanningen :=)

• #19   20. jun 2010 Merete er slet ikke enig i at neutralt tøj er kedeligt, der kan jo stadig være en masse motiv på som er til både det ene og det andet køn, men det er nok smag og behag...

Og også som en skriver, kan man ikke være sikker på at det er det køn det bliver som man få at vide, og det har jeg snart hørt fra jeg ved ikke hvor mange at de har prøvet eller kender nogle der har prøvet...

Lisette: Kan godt forstå dig, havde det også sådan i starten fordi jeg mistede sidste gang..

• #20   20. jun 2010 Jeg tror bare vi er forskellige.. Jeg synes det er kedeligt.. og du synes det er fint smiley

Ja, når man kan se tissetrolden og kuglerne er der ikke så meget at rafle om.. og det kunne vi på 3d

• #21   21. jun 2010 Jeg kan godt se det spændende i at vente med at kende kønnet til fødslen, men jeg er udstyret med en sådan nysgerrighed, at får jeg mulighed for at vide det, så tror jeg bare slet ikke jeg kan sige nej smiley

Jeg må indrømme at jeg synes tiden er gået stærkt... jeg er pludselig 12-0 og skal til NF på fredag... og så er det pludselig sommerferie. Vi har planlagt en 2 ugers tur til Egypten i ferien, så det må være det, jeg glæder mig til først... udover det skal vi giftes i august, og jeg er stadig ikke færdig med planlægningen, så det må være næste skridt på vejen, og når først jeg starter på arbejde i august, skal jeg arbejde 3 måneder inden jeg går på barsel.. så helt ærligt, jeg tror det kommer til at gå ualmindeligt stærkt!!

Jeg nyder lige pt. ventetiden, jeg nyder at kunne sige at jeg har da god tid til at få ordnet de babyting, jeg har købt en gammel vugge, som jeg er at sætte i stand... et lidt større projekt, men hvad pyt - jeg har jo god tid smiley Jeg går og kigger på alle muligt ting - selvfølgelig i neutrale farver, det kan jeg bare slet ikke lade være med. Det kan selvfølgelig godt være at jeg når et punkt senere, hvor det bare skal være nu... men der til er jeg bare ikke lige nået endnu smiley

Kommentér på:
ventetiden.... :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce