{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Problemer med køleskab 1.125 kr.
  • Hjælp til opsætning af TV på væg 500 kr.
  • 2 stk grille - en Weber kul grill med bord og en CharBroil gas grill med 6 tændere 700 kr.
  • Elektrikker 500 kr.
  • Installation af opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Køleskab køler ikke 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jordmor
  • #1   5. jan 2011 Termin i dag, jordemodre skød bassemanden til 3400 g , fin vægt! men ingen tegn på fødsel endnu... Øv øv

• #2   5. jan 2011 min jordmoder skyde hende til at var 2800g-3200g
    er slutning af uge 38
    hovedet sat ikke fast
    det med at sat fødsel i gang der ved jeg ikke hvad man selv kan gør
    men de skal nok gør det på syghus hvis de mener at det er nødvendt

• #3   5. jan 2011 dejligt at se jeg ikke er den eneste der få store børn, de skyder den bette til at jege omkring 4 kg nu her til termin som er den 14 altså lige over en uge endnu..

Men håber meget at de vil gå med til at sætte mig igang mandag eller tiorsdag i næste uge hvis ikke der er sket noget over weekenden =)

Angående at sætte fødslen i gang selv, ja så er der jo et tons af råd men det hjælper sjældent og ikke alle råd er lieg gode..

Men amrikans oli, massere af annanas, sex i lange baner, op og ned af trapper, lange gå ture, rengøring, skovle sne hugge brænde osv.

• #4   5. jan 2011 det hedder også gøre rent nu løbe op og ned af trapperne , ((bo på 2sal)) og en MASSe sex haha smiley

• #5   5. jan 2011 - Jeg var hos jordemor igår og min lille spunk blev skønnet til at veje 2800-2900 og jeg er i uge 36.. Spændt på at se om det nu holder stik deres sats når man har født.... smiley Men de fleste af mine jordemødre har sagt at hvis jeg gik terminen ud så ville han blive omkring 3700...

• #6   5. jan 2011 Nadja hehe godt så, jeg har desværre så ondt at jeg ikke kan så meget så jeg slapper mest af hehe

Camilla sikke en fik str. min egen datter vejede selv 3736 hun var bare så fik.. så 3700 er en god str.

• #7   5. jan 2011 hehe smiley Ja bare igang så min søn kommer hehe smiley

, Er ked af det med du ikke kan lave noget .. smiley

• #8   5. jan 2011 hehe god fornøjelse du må være meget træt her om aftnen =)
    Åhh du skal du ikek være, bare jeg må få lov at pive lidt så er jeg glad =)
    Og så langt er der jo ikke igen, det trøter jeg mig selv med..

• #9   5. jan 2011 Skal til sidste Jm den 13 hvis jeg ikke er sat igsng inden, så er spændt på og høre hvad hun skønner ham til.

• #10   6. jan 2011 - Skumtrold skal være storesøster ! - Ja det en super fin størrelse men de er nu noget uenige min jordemor og dem som scanner.... Var til scanning i dag og der mente han ikke at han blev andet en 3200 hvis jeg går terminen ud... Men spændende at se hvad han vejer når han nu kigger ud til os.... smiley

• #11   6. jan 2011 camilla okay vildt de er så uenige, men mon ikke det er ham der scannede der har mest ret ?? Det bliver da vildt spændende at se når den bette kommer ud hvad han vejer.

• #12   6. jan 2011 Ja jeg ved sku snart ikke... Gik til fødselsforberedelse med en pige som blev scannet flere gange pga at de mente at hendes barn var for lille og hendes fødsels vægt var 3720... Så det er ikke altid 100% sikkert med det scannings haløj.... Men pyt det bliver da bare spændende at se hvad han egentlig vejer når han engang kommer til verden..... smiley Min venindes blev os scannet til 3800 og hun vejede over 4 kg.... Vi må se.... smiley

• #13   6. jan 2011 ja ved du hvad, men vil sige at dem der har scannet ikek har været særlig dygtig for det skulle jo helst være så tæt på som muligt, selvf. er det ikek 100 % sikkert men alligevel..

Kommentér på:
Jordmor

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce