Jeres ønsker til fødslen ? {{forumTopicSubject}}
Ja nu er det jo snart ved at være oppe over for os der endnu ikke har født og i den forbindelse har vi nok alle gjort os tanker om hvordan vi håber og ønsker at fødslen kommer til at gå.
Har i nogle særlig ønsker til noget i gerne vil under jeres fødsler og er der noget i ikke vil eller vil have ??
Jeg selv håber bare at det gå hurtiger denne gang end sidst samt at jeg håber meget på selv at gå i gang af mig selv..
Ud over det har jeg de samme ønsker som sidst, ønsker at føde uden smertestilende (dette lykkes ikke sidst, fordi jeg fik vee drop og det havde taget så lang tid at jm rådet mig til at få en ep. hvilket jeg fik) jeg vil gerne i kar for at se om det kan hjælpe dette kom jeg ikke sidst fordi jeg fik så mange elektroder osv på mig.
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
også håber jeg selvfølgelig at det går hurtigt..
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 43 Babyer: 3 Emner: 177 Svar: 2.659
Min mor skal FYRE DEN AF med at tage billeder
Håber alle når med til fødslen, den må gerne være endnu hurtigere end sidst, som ellers os var hurtig (UNDER 5 ½ time fra 1 vee)
Vil IKKE have smertestillende, ilt eller lattergas, ønsker den NATURAL som sidste fødsel ! Meget vigtigt
Far klipper navlesnor
Fødslen skal være på Vanessas EGET værelse, det har jeg lovet manden, så nu må jeg holde det
Kan ikke huske om der var mere, nu var det ikke de store strenge krav, ellers skulle jeg nok ikke glemme dem hehe ;D
mar 2008
jul 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 69 Svar: 2.681
jeg håber ikke vi blir skilt ad mig og bebs (gjorde jeg ved den første og så ham først 3 timer efter han blev født :()
så håber jeg at jeg når til d 18 og vi kan tage derind stille og roligt og ikke det andet natterænd og panik det var ved de 2 første.
og så håber jeg bare at bebs kommer ud og er sund og rask og så håber jeg de ordner mit ar, så det blir ligeså pænt som det er nu
mar 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Babyer: 2 Emner: 177 Svar: 2.150
mar 2008
maj 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 208 Svar: 1.528
mar 2008
Christina jeg har enlig rimelig mange billeder men vil jo gerne have det samme og også gerne flere hehe..
Desvære har vi ikek så mange gode billeder fra dagene efter det er meget begrænset.
mar 2008
mar 2008
mar 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Babyer: 1 Emner: 49 Svar: 2.408
Ikke andet end at han kommer ud og har det godt, og at han har alt en nyfødt skal have.
selvfølgelig må det godt gå hurtigt, men vi har desværre ry for at vi er lang tid om at føde i min familie. Så jeg forventer en LANG fødsel, men må bare tænke på, at for hver ve jeg har, er det en ve mindre til han ligger i mine arme.
Så vil jeg gerne have at kæresten klipper navlesnoren, men det ved han ikke rigtigt om han vil endnu.
mar 2008
Min mor havde 2 hurtige og nemme fødsler, det var min ikek så er spændt på hvordan denne bliver.
mar 2008
mar 2008
Jamen kunne jo være du gerne vilel prøve at komme i kar, eller at du ved med dig selv at du gerne vil have en naurlig fødsel som muligt, eller have akupumtur (staves) eller at du ved t du gerne vil have smertelindring, det er jo ønsker man kan gå ud far men altid kan lave om hvis man ikek synes det alligvel når man når så langt =)
mar 2008
mar 2008
Call me nej det er rigtig men de siger det er en god ide at have en forventning eller en ide om hvad man gerne vil. Er ikke sikkert man bruger ret meget af det men alligevel, det er med til at gøre en mere mentalt klar til fødslen i følge de kloge..
mar 2008
Men havde faktisk glemt at jeg kan få akupunktur.
mar 2008
mar 2008
Skal lige forstå dte ret i vil først have billeder når bette pigen er gjort ren og sådan ??
Tager hatetn af for dig hvis du bliver sat i gang og skal have vee drop skruet helt op og du ikek skal have tmertestilende, for da jeg fik vee drop sidst havde jeg fået en ep. og den kunen slet ikke bedøve mig da de gav den fuld gas med droppet.
Jeg har det lige som dig, gider ikek have gæster før jeg er klar så det bliver nok ikke den første dag, for synes også lige storesøster Lærke skal have lov at se det hele lidt and inden det vælter ind med mennesker som skal se og holde..
mar 2008
Min fødsels havde også varet 12 timer da jeg fik smertestilende, måske hvis det var i starten jeg også havde klaret det uden, hvem ved men det finder jeg ud af denne gang, men håber at klare det uden..
mar 2008
Men vil sige det sådan at var det ikek frode jm sagde jeg skulel tage den EP tror jeg ikke jeg havde gjort det, var meget fast besluttet på ikke at skulle have noget hun måtte nu også spørger flere gange, men hun fik mig overtalt og guskelov for det, for tror ikke jeg havde synes om det uden..
Jeres ønsker til fødslen ?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside