{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
842 visninger | Oprettet:

Så var jeg til jm idag {{forumTopicSubject}}

Ja idag var jeg så til jm.. Det starter med jeg har 1+ i min urin, det siger jeg så til min jm og det tar hun ik så tungt da det er normalt når man er højgravid.. Hun tar så mit blodtryk som så viser sig at være alt alt for højt og faktisk ligger på grænsen til der hvor det ikke må.. Hun spørg så om jeg havde hovedpine igår og det måtte jeg så svare ja til da jeg følte mig rigtig syg igår faktisk med hovedpine, tandpine og at mandlerne i halsen var hævet.. Hun beder mig så om at ligge mig på sengen så jeg kan slappe af i lidt tid for så at hun kan måle mit blodtryk igen efter lidt tid.. Da hun måler det var det heldigvis faldet en lille smule så det kom ned under grænsen.. Så slap heldigvis for en tur på hospitalet idag, det var hun ellers lige ved at sige jeg sku...

Men lillemanden er det godt.. Han vejer 3 Kg og ja hovedet står fast som det os gjorde sidst..
Men puha en tur, så nu skal der slappes smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så var jeg til jm idag
  • #1   2. dec 2010 Jeg havde også en svingning i min urin til jordemoder i tirsdags men et fint blodtryk og ifølge min jordemoder kunne der nemt være noget i urinen her til slut graviditet..

    Men dejligt at han står fast det gør vores pige også og blev vurderet til ca. det samme som jeres kommende dreng, er da så spændnede og nu må e så gerne snart komme..

    Håber du har det godt idag..


  • #2   2. dec 2010 Ja det er nemlig normalt når vi er så langt henne, bare ikk at blodtrykket så os er helt vildt højt..

    Men ja, nu må de godt snart komme ud til os smiley

    Jo tak.. smiley Og i lige måde..


  • #3   2. dec 2010 Nej selvfølgelig ikke, men der er jo tryk på det hele og ikke unormalt med et højt blodtryk, bare selvfølgelig ikke for højt..

    Mit var 118/75 og har ellers lagt på
    26.05.10 - 110/70
    06.07.10 - 115/69
    06.09.10 - 100/60
    05.10.10 - 116/72
    25.10.10 - 110/50


  • #4   2. dec 2010 mit var idag på 143/91 derfor hun ville ha mig til at ligge og slappe af.

  • #5   2. dec 2010 Det lyder fornuftigt :O)

    Da jeg havde født sidste gang og skulle flyttes i kørestol fra fødestuen til patienthotellet, besvimede jeg og havde også en noget høj puls, hende som tog den fik helt antræk i hovedet og kunne næsten ikke finde ord til at ville tage en ny, så man kan åbenbart skræmme dem..


  • #6   2. dec 2010 Hahah.. ja det kan man..

    Men nu vil jeg gerne ha ham ud... Er begyndt at blive liiiiíiiidt nervøs og spændt smiley


  • #7   2. dec 2010 Det kan jeg godt forstå er det første barn ??

    Er ikke så nervøs som sidst men spændt, især på hvad vores dreng siger til det.. Kan ikke helt forstå der er lyserødt tøj, babylegesager mm. i vores hjem efterhånden..


  • #8   2. dec 2010 Ja det er vores første barn... Så kan mærke det kommer meget tæt på nu..

    Men er nok os bare nervøs fordi jeg ik aner hvilken smerte det er man venter sig.. Du ved lidt mere hehe..

    ja forstår godt du er spændt på hvad jeres dreng siger til det, blir os spændende..


  • #9   2. dec 2010 Kan godt huske hvordan jeg havde det første gang, men sagde dagligt til mig selv at der var mange før mig som havde "overlevet" en fødsel så selvfølgelig kunne jeg også det..

    Min første fødsel tog 5 timer fra første vee til han var ude, men syntes ikke det var så slet, selvfølgelig gør det ondt men det glemmer man nu hurtigt når der pludselig ligger en lille ny hos en. Fik intet smertestillende og det vil jeg helst heller ikke denne gang hvis jeg kan undgå det, men tager selvfølgelig imod det de tilbyder.

    Men ja det kommer pludselig tæt på, syntes lige vi har fundet ud af vi ventede os igen, men nu er der så ikke længe til hun er her..



  • #10   2. dec 2010 Ja sådan har jeg os sagt til mig selv at andre kan så kan jeg os smiley

    Jeg vil os gerne klare det uden smertestillende hvis jeg kan smiley

    Ja kan os huske det som igår at jeg testede positiv som var d. 12 april.. og det jo længe siden hehe


  • #11   2. dec 2010 Ja det er det, virker uvirkeligt men I har bestemt noget at glæde jer til..

    Selvfølgelig kan du det og det hele skal nok gå godt hvis man tror på det..


  • #12   2. dec 2010 Glæder mig os helt vildt til at blive mor.. smiley Og bare til at se ham når han kommer ud hvad han er for en lille fyr smiley

    Ja man skal jo bare tro på sig selv og tage det roligt, så går det hele.


  • #13   2. dec 2010 Lige præcis, nu vil jeg logge af og køre ud i snemasserne så jeg kan hente vores søn i vuggestue og komme hjem i varmen, måske "julemanen" har været på spil igen.. ;O)

  • #14   2. dec 2010 Det lyder fornuftigt... smiley

  • #15   2. dec 2010 Michella 38 +

    Godt den faldt din puls..... Håber også du snart får din lille søn at se.....

    Her håber jeg lidt det samme, er 37+4 i dag og var også til JM men mit blodtryk var noget så fint.......

    Ja min første fødsel varede fra mandag morgen kl 6.45 da mit vand gik, veer begyndte omkring kl 12-13 stykker, til min datter kom ud via akut kejsersnit kl 14.14 næste dag, tirsdag..... Jeg fik epiduralblokade og den var jeg mere glad for end lattergassen.....

    Jeg ved ikke om du har fået det fortalt, men jeg vil gerne oplyse hvordan det er at amme som førstegangsfødende..... Hvis det er det du vil.....
    Jeg fik nemlig lidt af et chok over hvor smertefuldt det egentlig kan være.... Og når mælken løber til, vil du hurtig finde ud af der er noget der hedder balloner og uhhh de er rigtig ømfindige.....

    Folk kan have hver deres smertetærskel, hvor min ligger meget højt..... Men jeg endte ud med at amme min datter fuldt til 4 mdr og derefter suplerede jeg med grød og efterfølgende rigtig mad som most godt ud..... Jeg ammede til min datter var 10½mdr gammel, der behøvede hun ikke den sidste tår mælk inden putning....

    Håber du kunne bruge lidt.....


Kommentér på:
Så var jeg til jm idag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce