{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

bliv dog januar {{forumTopicSubject}}

ihhhh altså hvor ville jeg dog ønske det blev januar ret hurtigt. smiley er jeg bare den eneste der ønsker det ? smiley

hva så tøser begynder i og mærke liv og får i købt en masse ting hjem til de kære små?

kig evt mit nye fotoalbum med billeder jeg er ved at male på juniors værelse smiley sys selv det bliver meget godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.
  • Installation of lamps in my new apartment, with electricity wiring 1.000 kr.
  • John deer havetraktor lækker benzin gennem overløbet. Og går så istå. 1.000 kr.
  • VVS-installatør 2.500 kr.
  • Trappevask M.M 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bliv dog januar
  • #1   3. sep 2010 Jeg har fået købt lidt ting.. Mangler stadig tøj, kravlegård og sådan..
    O jeg kan godt nøjes med at det snart bliver december smiley

Min basse er okay aktiv, og han mærkes tydeligt mest om aftenen, men igennem dagen mærker jeg ham også. især hvis der køres bil, og i biografen reagerede han da lyden blev høj :=)

• #2   3. sep 2010 ja nu skal tiden bare gå stærk, kan slet ikke vente:-)
    og jeg er begyndt at købe likdt tøj osv. har bestilt barnevogn og alt det der, så mangler næsten kun tøj:-)

• #3   4. sep 2010 Har faktisk kun købt barnevogn gjorde jeg igår på tilbud så det var helt kanon..
    Jeg mærker også den bette men ikek så meget som jeg gerne ville..

Angående det at komme hurtigt frem til januar sådan har jeg det slet ikke, nyder at være gravid, og så vil jeg godt lige have november først, der fylder min datter 2, december vil jeg heller ikek være fro uden for det er min ynglings måned så nej har ikke travlt

• #4   4. sep 2010 Uhaa ja dec/januar kom nu...Kan slet ikke vente....
    Mangler kun barnevogn og autostol, det andet har vi fra Emil....MEN jeg har forelsket mig en en Emmaljunga, manden vil have den ny, og jeg kan godt nøjes med en der er 1års tid (altså brugt) .....Manden syntes ikke hun skal ligge i en brugt så venter på at vi kan få den på tilbud

MEN HVORNÅR HAR BABYBUTIKKERNE UDSALG og hva gør man for at de vil slå af i pris???

Det jeg frygter mest er at jeg har termin d. 6/1 og har aldrig født før, EMil kom ved akut ks, i 32+4 så aner ikke hvordan noget af det foregår...så min frygt er at stå d. 24/12 el 31/12 og skulle føde, imens man er igang med familie, venner og maden....

• #5   4. sep 2010 vi pressede dem bare godt så vi kunne få en ordenlig pris, men der købte vi så ogaå alt hvad vi skal bruge næsten. men de slog da lidt af efter jeg havde truet med at købe det et andet sted. hvornår butikkerne har tilbud ved jeg ikke. vores barnevogn er der 3 måneders leveringstid på.. og hvis jeg havde termin den 6-1 ville jeg tage det med ro julen igennem, for og se om man kan udskyde det lidt. smiley

• #6   4. sep 2010 Vi har os det meste, har fået sad seng og barnevogn til side ellers har vi os en del fra anisha smiley

Har det fint med at tiden går som den gør, og det er lige før det går for hurtigt smiley

• #7   4. sep 2010 Vi har alt til vores bette søn, er glad for alt er hjemme (dog ikke barnevognen) men den er købt. smiley

Jane> de plejer jo at have januar udsalg fra første åbningsdag i det nye år. spørgsmålet er bare om du tør vente så længe smiley

skumtrold> ja julen osv skal gerne overståes først, frygter selv at skulle føde mellem den 24/12 - 1/1.. jeg vil da blive noget så trist så smiley så håber da lille manden først finder ud når tiden er der, altså til termin smiley

• #9   5. sep 2010 når du skriver børnehjørnet mener du så ikke børnebiksen ??
    Den ligger nemlig i låsbe, der ligger mig bekendt ikek noget i Låsby ved det navn du skriver og jeg bord i Sorring lige ved siden af

• #11   5. sep 2010 selv tak under mig bare og tænkte nok at dte var forkert =)

• #12   6. sep 2010 hehe vi har ikke købt noget særligt, kun nogle bamser. Kan godt vente til januar, synes det går for hurtigt hehe, vil gerne nyde sparkene og det hele, men undvære bækkenløsningen ;D

Vi flytter nok her d 1 eller i hvert fald inden for 3 mdr, så der skal males værelser , os nu vi ved at vi venter en PIIIIIGE !!! ;D (-Fik vi afvide idag til kønsscanning<3) Men det bliver nok ikke to lyserøde værelser, nærmer lyserød det ene og en anden pige farve på det andet, en fin lyselilla måske, uden den bliver kold i farven ; )

nu skal vi snart shoppe lidt pige tøj, Malou´s tøj var jo neutralt meget af det da vi ikke ønskede at vide kønnet dengang, så der skal stadig købes nyt tøj mm smiley

• #13   7. sep 2010 christina har diu overvejet at gå til kiropraktor med din bækkenløsning, det gør jeg denne gang og det virker så godt..
    Sidst jeg var gravid var jeg sygemeldt med kraftig bækkenløsning fra 3-4 mdr men denne gang har jeg det slet ikke sådan.. Bare et forslag..
    Og så sådanet mavebånd/bælte det virker også..

• #14   7. sep 2010 jeg har ikke bækkenløsning men skævt bækken.. øv øv har lige været til jm i dag, og det ender nok med planlagt kejsersnit øv hvor er jeg træt af det..

• #15   7. sep 2010 mona hvordan kan det være at de siger dte så hurtigt ????

Mit bækken er også skævt og det er så vidt jeg husker med en 2-3 cm og jeg fødte da selv.. og skal jeg også denne gang.

• #16   7. sep 2010 Fordi de vurdere på nuværende tidspunkt at det kan skubbe sig så meget at de ikke tror mit bækken kan holde til det.. mit bækken sidder ca. 4 cm skævt nu, men det kan skubbe sig op til 7 cm. Har du slet ikke haft problemer med det, ved fødslen?

• #17   8. sep 2010 okay det var da også nogle cm. nej havde ingen problemer og lærke stod og godt fast tidligt og langt nede..
    Men nej ingen problemer der skyltes mit bækken smiley
    Så synes enlig dte er mærkeligt du ikke får lov at prøve.. Men ellers kan kiropraktoren hjælpe, han har smubbet mit bækken lidt tilbage, hvilket ikek gør ondt eller skader baby.

• #18   8. sep 2010 Det tror jeg også sagtens jeg kan få lov til, men ved ikke helt hvor villig jeg er til det.. har så mange smerter hver dag, så skal ikke have flere efter fødslen.. Men intet er heldigvis sikker endnu..:-) og en kiropraktor kan ikke hjælpe på det her, har prøvet det så mange gange, og han har opgivet mig, er kun der nede når jeg har hold i ryggen..

• #19   8. sep 2010 når okay det var træls, men kan godt forstå at du ikke vil have flere smerter..

Kommentér på:
bliv dog januar

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce