{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.473 visninger | Oprettet:

Fødslen :) {{forumTopicSubject}}

Hej tøser.
Jeg må lige høre mig, hvad jeres tanker er omkring fødslen.

Jeg er faktisk overhovedet ikke bange for fødslen, hverken for smerter eller noget som helst.
Tilgengæld så siger man at man ofte har en fødsel som ens egen mor - og det frygter jeg!

Vi er 3 søskende og vi kom alle ud på rekord tid.
Min søster kom først - det tog 15 minutter fra hun havde lagt sig i sengen til hun havde født.
4 år senere kom jeg. Fra hun lagde sig i sengen og til jeg var født, der gik 6 minutter.
3 år senere kom min lillebror så - det tog kun 3 minutter fra hun havde lagt sig til han var ude.

Jeg er simpelthen bange for at jeg ikke kan følge mentalt med. Selvfølgelig er jeg glad for at hun ikke har ligget i 48 timer eller lignene, men jeg synes også at så få minutter er lidt skræmmende.

Gør i jer nogle tanker omkring det? (: og ved i hvordan jeres mors fødsler var?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødslen :)
Kommentér på:
Fødslen :)

Annonce