November Termin 2010

November Termin 2010

Medlemmer: 15
Forside Forum Medlemmer Annoncer Babyer
933 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

!!
!!
Følger: 1 Emner: 105 Svar: 355

Jubii så er det min tur... Jubii så er det min tur...

Så er det idag jeg skal til gennemscanning og jeg glæder mig som et lille barn juleaften... men er også lidt nervøs for jeg har drømt at der var noget galt med bebse..

Jeg har også drømt jeg fik en dreng.. og 2 gange en pige..

Jeg er spået til at få en dreng først og hende som har spået mig har ALDRIG taget fejl i hele min famile..

Men efter den kinesiske kalender skal jeg have en pige..

Jeg skal være på kolding sygehus kl 13.05.. og derefter skal der selvfølgelig nok komme en update smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jubii så er det min tur...
  • #1   22. jun 2010 ihhh hvor spændende glæder mig til at høre mere

• #2   22. jun 2010 Ih hvor spændene smiley Idag er der præcis 14 dage til at jeg skal til scanning - glæder mig smiley

• #3   22. jun 2010 spændende.. ja den kinesiske kalender passer ikke altid mine to piger skulle være drenge og min kommende dreng skulle være en pige så jeg tager den lige modsat af hvad den siger smiley

• #4   22. jun 2010 Ihhh hvor spændenden. glæder mig til at høre om det smiley
    i dag er der 15 dage til jeg skal.

men hensyn til den kinesiske kalender. Den sagde jeg skulle ha en dreng men jeg venter altså en lille prinsesse

• #5   22. jun 2010 Den kinesiske kaldender har passet på mig begge gange.. (Drenge) smiley

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#7   22. jun 2010 Så er vi hjemme igen.. har lige været ude og fejre at alt så godt ud og vi venter en MEGET aktiv dreng.. jordemoderen kunne ikke forstå jeg ikke kunne mærke når han sparkede... hun havde lidt svært ved at måle ham for han bevægede sig hele tiden... smiley

Så det eneste der passede var min mormors spådom om at jeg ville få en dreng først smiley

• !!
    !! Tilmeldt:
    apr 2010

#9   23. jun 2010 Jeg har mærket de her berømte bobler.. men da jeg fik billede på hver gang jeg mærkede en bobbel så var jeg slet ikke i tvivl om det var ham som sparkede... Og ja han er dælme aktiv... smiley

• #10   23. jun 2010 tina : ej hvor fantastisk smiley Tillykke med prinsen. Dejlig du også har en aktiv baby. fik jeg også afvide nede på scanningklinikken og hun kunne bestemt godt forstå jeg mærkede hende så meget hehe.

Kommentér på:
Jubii så er det min tur...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce