{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
438 visninger | Oprettet:

Tori
Tori Hjælpe-administrator

Følger: 19 Følgere: 18 Babyer: 1 Emner: 167 Svar: 1.732

fødselsdag {{forumTopicSubject}}

Ja så bliver min datter 2 år her på lørdag. Men der kommer ikke rigtig nogen. Da de næsten allesammen er på ferie. Og min farmor er blevet alvorlig syg... Og da jeg er vandt til at skulle dele fødselsdagen over 2 gange, da min far ikke kan være i samme rum som min mors familie. (min mor er død), tænkte jeg at denne gang kunne vi da godt være samlet da det kun vil være min mormor som vil komme fra min mors side af. Men det vil min far ikke gå med til. Hvad vil i gøre i dette tilfælde?
Undskyld hvis det blev lidt for langt.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle ikea pax skab 1.200 kr.
  • Klipning af hække 675 kr.
  • Opsætning af ny vandhane 800 kr.
  • Ny bruse slange 600 kr.
  • perlatorstykket fra køkkenet faldt af 700 kr.
  • Vaskemaskine vil ikke starte, virker som om program vælgeren er frosset men melder ikke fejlkode, 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fødselsdag
  • #1   12. jul 2008 Det er ikk for at støde dig over hovedet... men syntes det er at gå i små sko fra din fars side.... jeg er selv skildmisse barn og ved godt hvordan det er at de ikk kan være i samme rum, ja nu har jeg jo ingen børn men da jeg blev 20 sagde jeg til dem at de kunne side i hver deres ende. eller også kunne de blive væk. de skal jo tænke på personen der skal festes for og skal komme for personens skyld ikk for dem de ikk kan li.....

• Tori

#2   12. jul 2008 Nu er det jo bare sådan at min mor tog livet af sig selv og det har min mors side givet min far skylden for, så et eller andet sted kan jeg godt forstå ham. Men jeg syntes det er hårdt at holde alle fødselsdage over 2 gange.
    Jeg kan ikke rigtig sige at de kan side i hver deres ende, da der ialt kommer 6 personer.

• #3   12. jul 2008 nej oki så forstår jeg bedre.... det er så svært sådan noget og ikk nemt for dig, din mand og jeres datter, hun er jo ved at været så gammel at hun også forstår at der er noget galt der....

• #4   16. jul 2008 jeg ville sige at hviis det var kunne han komme forbi en anden gang,til kaffe ikke andet..

Jeg ser ikke min far og gjorde jeg ville de bestemt ikke kunne være i samme rum.. hele min mors side er i mod min far,så jeg ville aldrig tvinge dem til at være i samme rum..

Men ville sige til min far at han kan komme forbi en anden dag til kaffe og kage(ikke noget stort)..

• Tori

#5   16. jul 2008 til anja. Det har vi også gjort nu. det kommer nogen om eftemiddagen og min far og hans nye kone kommer om aften. Det er bare så trist at man ikke kan invitere til samme tidspunkt, så det kunne overståes på engang.

• #6   16. jul 2008 det forstår jeg godt du syntes

• #7   9. aug 2008 det kan jag godt forstå.. men der er ikke så meget at gøre.. jeg tror at når vi en dag for en lille og min far høre det,er jeg spændt på om han nogenside kommer smiley så jeg ville være glad selv om det er møj træls.

• #8   9. aug 2008 Anja....
    kan jeg godt forstå du er spændt på, men det er jo ikk familien man skal tænke på det er jo den der har fødselsdag, dåb, konfi eller hva nu man skal til

• #9   13. aug 2008 ja,men ville da blive glad på barnet vejne hvis min far kom smiley mere det jeg tænker..

• #10   13. aug 2008 Anja....
    det kan jeg godt forstå du ville..... det er bare så skide svært sådan noget... håber det bedste for dig og dit kære lille barn

Kommentér på:
fødselsdag

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce