{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
899 visninger | Oprettet:

shop amok;0) {{forumTopicSubject}}

hehe har jo fundet ud af det er en dejlig prinsesse vi venter os, men har for noget tid siden købt noget tøj som jeg mente var meget neutralt. men nu man ved hvad det er vil man jo gerne have det skal kunne ses.
så kæresten og jeg tog ned for at bytte det, jeg har selv kigget rigtig meget men har ikke vil købe noget da jeg sys det var lidt kedeligt nu vi ikke vidste kønnet, og han har slet ikke kigget.. nå men vi kommer der ned og får et tilgodebevis og før jeg kommer ud af kassen er min kæreste i fuld sving med at kigge på tøj til lillepigen, og så begynder han bare at pege hun skal have den og den og den og sådan en skal hun også have og hvad med den der... osv :0) hehe sys det var super dejligt..
andre der har oplevet det!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  shop amok;0)
  • #1   25. mar 2010 hehe ja det er skønt, nogen gange sys jeg godt man kan føle sig lidt alene da han ikke føler det samme som en selv man var dejligt at se ham sådan,, glæder mig til at se om vi kommer helskindet hjem når vi skal til sverige og shoppe næste fredag:)

    øvøv lene, skal lige siges at vi heller ikke har haft det store penge de sidste par måneder men det har heldigvis vendt. irriterende at penge fylder så meget i ens liv!


  • #2   25. mar 2010 ja men, nu ved jeg jo også hvorfor du ikke har en at dele det med og så vil jeg også heller være alene end stå model til det:) hvordan går det forresten?

  • #3   25. mar 2010 ja den er underlig ikke at have har jo prøvet et kort stykke tid selv at skulle undvære min og det er forfærdeligt, bare det når han ikke er hjemme en weekend fordi han skal hjælpe med noget bil så kan jeg ikke sove medmindre hunden ligger i sengen. så der kan jeg godt følge dig,
    men det er surt at han ikke kan forstå at opføre sig ordentligt. håber for dig at du finder dig en dejlig mand engang:)


  • #4   25. mar 2010 jeg kan heller ikke lide det den gang jeg boede hjemme skrev mine forældre altid til mig hvis de var til et eller andet om hvornår de var hjemme, har en eller anden angst for at blive forladt så skal helst have ca, tidspunkt eller sms hele tiden om hvornår og hvorlang tid der går, jeg bliver ikke bange som sådan det sidder bare dybt i mig da jeg tit som lille bare er blevet ladt alene hjemme af min mor, som har sagt det kun vil tage en time og så kom hun først efter tolv.

  • #5   25. mar 2010 hehe så må du få dig en inde kat den forlader dig i hvert fald ikke:)

  • #6   25. mar 2010 nå okay, men rotter eller de der andre kan heller ikke forlade dig;) jeg vil også gerne have haft en rotte engang:) men den var hårløs...

  • #7   25. mar 2010 det sys jeg også:) men tror jeg vil smutte i puttekassen og se paradise::)

  • #8   27. mar 2010 jeg glæder mig bare til den 9 april, der går turen til ikea- hvor jeg aldrig har været.. så skal vi se om der er noget genialt, har jo hørt at det skulle være fantastisk. Ellers tager vi i vores egne babybutikker her i byen og shopper igennem. Jeg får nemlig mine feriepenge og så skal vi altså rigtig shoppe amok. Det bliver sjovt. Og derefter skal vi så have lavet værelset færdigt og jeg kan gå og hygge med at vaske hans tøj osv.

  • #9   27. mar 2010 hehe ja det er super dejligt glææder mig også til vi skal til sverige og se om ikke vi kan finde noget godt derovre:)

  • #10   31. mar 2010 gid min kæreste hva lige sådan..

Kommentér på:
shop amok;0)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce