{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.968 visninger | Oprettet:

Øv øv ikke sjovt lægebesøg idag :( {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Vil lige hælde lidt af på jer her inde, da jeg bare lige skal ud med alt det der rander rundt i mit hovede.
- Var idag den 10 ved læge, hvor jeg fortalt om mine mave smerter der havde sat sig i ryggen også, det skal lige siges jeg arbejder i børnehave, så det meget med tøj af & på, sko af & på osv, nå men tilbage til det andet, min læge mente jeg skulle sygemeldes fra dags dato, 15dage før barsel, for ikke at overbelaste smiley øv øv nu da jeg er meget glad for mit arbejde, synes det er rigtig træls at skulle lægge i sengen nu fordi jeg faktisk ingenting kan smiley
det var så var det var, så fik jeg kigget min urin & det viser sig der er både blod & æggehvider i smiley den blev sendt til dyrkning & venter svar ( får jeg imorgen ) lægen var så inde på det enten kunne være blærebetændelse eller fostervandsforgiftning smiley synes ikke det er så sjovt at skulle gå et heeelt døgn uden & kunne vide hvad det egentlig er, har 6uger tilbage & har et eller andet sted ikke lyst til at skulle sættes i gang fordi det er fostervandsforgiftning smiley iih hvor tankerne altså bare køre når man sidder alene hjemme smiley
- Undskyld min lange historie, men måtte bare lige ud med dette.. ER der nogen af jer der har fået samme meldning ? eller er jeg bare uheldig nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv øv ikke sjovt lægebesøg idag :(
  • #2   10. mar 2010 Louise : Har hele tiden ville arbejde til de sidste 4uger før termin smiley da jeg har det sådan at være gravid er slet ikke en " sygdom " smiley har godt nok lige måtte tage nogen pauser hist & her meeen det er gået smiley
    - Ja det er nok det slemmeste jeg har prøvet det med ikke at vide hvad det egentlig er, for er det bare en blærebetændelse ånder jeg lettet op, men er det fostervandsforgiftning, kan det godt være jeg lige skal ha en pude for hovedet & komme ud med det hele, også fordi den bette er altså kun skønnet til 1800-1900g i sidste uge smiley skal nok huske lige at opdatere smiley


  • #4   10. mar 2010 Louise : Lige præcis smiley
    Puha ja synes bestemt ikke det er sjovt.. men mon ikke det går lige meget hvad der sker smiley den lille bokser rundt, så han har det jo godt skulle jeg da mene smiley - bliver sq nød til at se lidt positivt på det, ellers sætter jeg mig bare til & tude smiley griner


  • #6   11. mar 2010 Så kommer der lige en opdate smiley - Ringede & snakkede med lægen idag til morges, & det hele var åbenbart normalt, træls man så skulle nå & få alle de dårlige ting fortalt fra lægen smiley Meeen heldigvis kan lille manden blive i maven længere tid smiley & Jeg kan ånde lettet op
    - Tak for støtten Louise smiley


  • #8   11. mar 2010 Louise : Ja det er nemlig rigtigt, synes det føltes som en evighed smiley Men nu har jeg heldigvis fået svaret & det var jo kun positivt smiley

Kommentér på:
Øv øv ikke sjovt lægebesøg idag :(

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce