520 visninger
|
Oprettet:

14. dec 2008 Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Sunde snacks... {{forumTopicSubject}}
Jeg har en tendens til at falde i i weekenderne når vi sidder og hygger os ved fjernsynet.... Så kunne godt tænke mig at høre om I har nogle ideer til hvad jeg kan bruge som alternativer så jeg kan få skiftet det usunde ud..
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Så føler man, man er usund - er man også lidt, men det er langt bedre end chips med dip
Ellers kan du skære en masse frugter ud i stykker, så de er lige til at tage og putte i munden, så smager det "bedre" end vis du skal sidde og skrælle en appelsin.. For det gider man ikke..
Her skærer jeg alt ud fra, banan, æbler, appelsiner, pærer osv.. skyller jordbær og vindruer og ligger også og nogen gange peberfrugter
Så lav et fad, med en masse frugter på, så skal du se, så skal de nok glide bedre ned end chokolade eller andet usundt ...
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Michelle.. Er der nogle nødder der er bedre end andre? Er der ikke en del fedt i dem?
Uhh Lene.. Det lyder jo helt fantastisk... Har faktisk sådan en fondue, har bare ikke fået den brugt til andet end marcipan, så det må prøves
dec 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 2 Emner: 176 Svar: 3.150
Skal ud og handle ind imorgen, så må jeg se hvad jeg kan finde af spændende ting
aug 2008
Følger: 27 Følgere: 26 Babyer: 2 Emner: 53 Svar: 880
Sunde snacks...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside