{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sunde snacks...
  • #1   2. mar 2010 gulerødder og agurker skåret i strimler og så kan du lave en fedt fattig dressing, som du kan dyppe dem i smiley
    Så føler man, man er usund - er man også lidt, men det er langt bedre end chips med dip smiley

Ellers kan du skære en masse frugter ud i stykker, så de er lige til at tage og putte i munden, så smager det "bedre" end vis du skal sidde og skrælle en appelsin.. For det gider man ikke..
    Her skærer jeg alt ud fra, banan, æbler, appelsiner, pærer osv.. skyller jordbær og vindruer og ligger også og nogen gange peberfrugter smiley
    Så lav et fad, med en masse frugter på, så skal du se, så skal de nok glide bedre ned end chokolade eller andet usundt ... smiley

• #2   2. mar 2010 Louise. Den dressing du snakker om, hvordan vil du lave den?

Michelle.. Er der nogle nødder der er bedre end andre? Er der ikke en del fedt i dem?

Uhh Lene.. Det lyder jo helt fantastisk... Har faktisk sådan en fondue, har bare ikke fået den brugt til andet end marcipan, så det må prøves smiley

• #4   3. mar 2010 Tak for svar allesammen...

Skal ud og handle ind imorgen, så må jeg se hvad jeg kan finde af spændende ting smiley

• #5   3. mar 2010 jeg laver en på fedt ´fattig creme fraiche eller også på græsk youghurt, hvor jeg blander kethup og paprika i smiley det smager super lækkert og frisk til gulerødder smiley Også til chips, men nu var det jo i de sunde baner vi skulle.. Hehe...

Kommentér på:
Sunde snacks...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce