{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.266 visninger | Oprettet:

Spændende måltider/snacks til 1 årige? {{forumTopicSubject}}

Hej piger & drenge smiley

Jeg har voldsomt brug for ideer til en MEGET småt spisende drengs hoved- og mellemmåltider??

Jeg har efterhånden prøvet alt synes jeg og lige lidt spiser han; sunde og usunde madvarer! smiley Og håber virkelig at der kommer nogle brugbare råd og tips, som jeg kan få noget ud - selvom jeg faktisk lidt i tvivl om i kan komme på noget som jeg ikke allerede har prøvet..

Jeg har en glad og sund dreng, han har desværre været en del ramt af forskellige sygdomme siden han for 4 mdr siden startet i DP, men han er altså lige let nok i forhold til hans alder og derfor skal vi igang med kontrolvejning hos vores læge..

Så del venligst ud af de erfaring I sidder inde med for jeg er efterhånden lidt i vildrede..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spændende måltider/snacks til 1 årige?
  • #2   8. mar 2011 jeg ville da finde noget han godt kan li skære det ud i mundstørrelser da det er nemmer at overskue for ham

• #3   8. mar 2011 Dina.. Dem har vi prøvet og han kan godt li dem, men 2-3 skefulde også gider han ikke mere..

Anne.. Han får serveret ALT hans mad så han selv kan sidde med det både i små bidder og hele stykker og en jeg sidder med at jeg kan proppe lidt i munden på ham engang i mellem..

Han kan lide ALT mad, problemet er bare at han ikke gider spise - han sover fint nok så jeg går udfra at han er mæt nok af de små portioner han spiser i løbet af dagen..

• #4   8. mar 2011 Hvad med små agurk- og gulerods-stave, som jo bestemt er sunde, og er nemme at spise.

• #6   8. mar 2011 Lægen var lidt bekymret til 1 års undersøgelsen og så meget gerne at han her i foråret kunne tage ½ kg på, da han ellers ville ryge 3 grupper under gennemsnittet for hans alder.. Og det ville lægen helst ikke have da han ellers har alt for lidt at tage af da han er en aktiv dreng og snaart bruger endnu mere energi når han begynder at løbe og gå..

Ja vi er begge to tynde og har selv svært ved at tage på, men børn skal jo helst have fede lår osv.. Så det er heller ikke fordi han skal fedes op vil bare gerne have ham helst beholder vægten..

• #8   8. mar 2011 Det har jeg aldrig prøvet at give ham, det tror jeg lige vi skal forsøge os med smiley Hvordan blander man det op bare ½ om ½ også lidt saft så det får farve?

Kommentér på:
Spændende måltider/snacks til 1 årige?

Annonce