23. mar 2008 Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Spændende måltider/snacks til 1 årige? {{forumTopicSubject}}
Hej piger & drenge
Jeg har voldsomt brug for ideer til en MEGET småt spisende drengs hoved- og mellemmåltider??
Jeg har efterhånden prøvet alt synes jeg og lige lidt spiser han; sunde og usunde madvarer! Og håber virkelig at der kommer nogle brugbare råd og tips, som jeg kan få noget ud - selvom jeg faktisk lidt i tvivl om i kan komme på noget som jeg ikke allerede har prøvet..
Jeg har en glad og sund dreng, han har desværre været en del ramt af forskellige sygdomme siden han for 4 mdr siden startet i DP, men han er altså lige let nok i forhold til hans alder og derfor skal vi igang med kontrolvejning hos vores læge..
Så del venligst ud af de erfaring I sidder inde med for jeg er efterhånden lidt i vildrede..
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
mar 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 168 Svar: 2.135
Anne.. Han får serveret ALT hans mad så han selv kan sidde med det både i små bidder og hele stykker og en jeg sidder med at jeg kan proppe lidt i munden på ham engang i mellem..
Han kan lide ALT mad, problemet er bare at han ikke gider spise - han sover fint nok så jeg går udfra at han er mæt nok af de små portioner han spiser i løbet af dagen..
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 133
mar 2008
Ja vi er begge to tynde og har selv svært ved at tage på, men børn skal jo helst have fede lår osv.. Så det er heller ikke fordi han skal fedes op vil bare gerne have ham helst beholder vægten..
mar 2008
Spændende måltider/snacks til 1 årige?